Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای پیکه درست بود؛ نیم وقت‌های تلف شده اعلام نشد

© REUTERS / Albert Gea/ LivepicGerard Pique
Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
جرارد پیکه پس از پایان بازی رئال مادرید و بارسلونا، ادعا کرد که داور بازی وقت‌های تلف شده را به درستی اعلام نکرده است، ادعایی که حالا ثابت شد.

به گزارش اسپوتنیک، در آغاز هفته دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی استفانو، به مصاف هم رفتند که این دیدار را کهکشانی‌ها با نتیجه 1-2 پیروزی شدند و جایگاه بارسا را در جدول گرفتند.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
آمادگی کامل پیکه برای فینال کوپا دل‌ری

حواشی این دیدار اما با ختم بازی پایان نیافت و تا حالا ادامه دارد. در پایان آن دیدار جرارد پیکه که بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به داور بازی اعتراض کرد و مدعی بود که وقت‌های تلف شده کمتری اعلام کرده است.

بازیکنان رئال مادرید و برخی کارشناسان اما این ادعای پیکه را رد کردند و مانزانو داور بازی نیز ادعای مدافع بارسا را رد کرد.

حالا اما به نظر می‌رسد که حق با پیکه بوده و داور بازی به جای 9  دقیقه و 50 ثانیه وقت‌های تلف شده، 4 دقیقه و 20 ثانیه اعلام کرده.

در ال‌کلاسیکو، 4 دقیقه و 19 ثانیه برای گل‌ها و تعویض‌ها، 2 دقیقه و 8 ثانیه به علت تعویض وسایل ارتباطی داور و 3 دقیقه و 23 ثانیه برای اعتراض بازیکنان وقت تلف شد که نیمی از این دقایق تلف شده از سوی داور اعلام نشد.

این زمان بندی در برنامه El Golazo de Gol، ثابت شده و کارشناسان پیکه را بر حق دانستند.

داور در حالی وقت‌های اضافه کمتری اعلام کرد که بارسلونا در ثانیه‌های پایان فشار سنگینی بر روی دروازه رئال آورده بود و هر لحظه امکان داشت به گُل برتری دست یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала