Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی امشب با رکورد راموس برابری می‌کند

© AFP 2023 / Oscar del PozoMessi y Ramos durante un partido
Messi y Ramos durante un partido - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
عضو شوید
در صورتی که لیونل مسی امشب برای بارسلونا برابر رئال مادرید به میدان برود، با رکورد راموس که بیشترین ال‌کلاسیکو را بازی کرده، برابری خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید امشب در شرایطی به مصاف هم‌دیگر می‌روند که کاتالان‌ها با 1 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکومادرید در رده دوم جدول قرار دارد و کهکشانی‌ها با 3 امتیاز اختلاف، تیم سوم جدول است. دیدار دو تیم به همین دلیل بسیار هیجان انگیز و خاص است چرا که در فاصله 9 بازی به پایان رقابت‌های لالیگا هر تیمی که برنده شود شانس زیادی برای قهرمانی مسابقات دارد و عملا حریف را از کورس قهرمانی خارج خواهد کرد.

Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
زیدان: امیدوارم این آخرین ال‌کلاسیکوی مسی نباشد

این دیدار که در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو برگزار خواهد شد، برای مسی نیز بسیار خاص است و این بازیکن در صورتی که برابر رئال مادرید به میدان برود، با رکورد سرجیو راموس که در دیدار امشب غایب خواهد بود، برابری خواهد کرد.

در حقیقت راموس با حضور در 45 ال‌کلاسیکو از 245 ال‌کلاسیکو، رکورد دار بیشترین حضور در این دیدار مهم است و مسی با انجام 44 بازی در رده دوم قرار دارد.

ال‌کلاسیکوی 246 می‌تواند برای مسی 45ومین ال‌کلاسیکو باشد و کاپیتان بارسا تعداد بازی بازی‌هایش را در ال‌کلاسیکو، با کاپیتان رئال مادرید برابر کند.

این در حالی‌ست که قرارداد هر دو بازیکن در پایان فصل با تیم‌های شان به پایان می‌رسد و در صورتی که قراردادهای خود شان تمدید نکنند، با رکورد مساویانه از این دو تیم جدا خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала