Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأیید ظرفیت ورزشگاه‌های هشت کشور میزبان یورو 2020

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations
یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
عضو شوید
یوفا اعلام کرده است که هشت شهر میزبان یورو 2020 حداقل ظرفیت‌های ورزشگاه‌های شان را برای مسابقات تابستان امسال تأیید کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک؛ هشت شهر میزبان بازی‌های یورو 2020 ظرفیت ورزشگاه‌های شان را برای یوفا تأیید کردند که حداقل 25 درصد می‌باشد.

ورزشگاه‌های "ومبلی" (انگلستان) و "همپدن پارک" (اسکاتلند) حداقل ظرفیت 25 درصدی را برای مسابقات مرحله گروهی تأیید نموده‌اند، در حالی‌که ومبلی می‌تواند برای نیمه نهایی و فینال میزبان هواداران بیشتری باشد. شهر دوبلین در میان چهار شهر برای تصمیم گیری نهایی در 19 اپریل تصمیم خواهد گرفت.

همچنان شهرهای مونیخ، رُم و بیلبائو هنوز ظرفیت حداقل را تأیید نکرده و تا 19 اپریل فرصت تأیید دارند. یوفا همچنین برنامه بوداپست را برای استقبال از كل ظرفیت (68.000) هوادار با "شرایط سخت ورود به ورزشگاه" تأیید كرد، در حالی كه سن پترزبورگ و باكو 50 درصد ظرفیت دارند.

مجارستان، روسیه و آذربایجان تنها کشورهای میزبان هستند که از معافیت از محدودیت‌ها و شرایط لازم برای معافیت استفاده می‌کنند.

در مورد آذربایجان، فقط شهروندان کشورهای شرکت کننده معافیت دریافت می‌کنند، این بدان معناست که هواداران ولز می‌توانند برای تماشای بازی‌های تیم ملی شان در باکو مقابل سوئیس در 12 جون و در مقابل ترکیه چهار روز بعد به این کشور اجازه دهند.

آمستردام، بخارست و کپنهاگ شهرهای دیگری بودند که حداقل ظرفیت‌های 25 تا 33 درصد را تأیید کردند.

گفتنی است که یوفا روز پنجشنبه در دو ساعت با حضور چهره‌های ارشد 12 انجمن شهر میزبان، از جمله مارک بولینگام مدیر عامل FA، ایان مکسول مدیر عامل SFA و جاناتان هیل مدیر عامل FAI موارد ارسالی شهر میزبان را بررسی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала