Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت کاپیتان پی‌اس‌جی پس از باز کردن دروازه بایرن + عکس

© REUTERS / POOLUEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek finalinde Atalanta'yı üç dakikada bulduğu gollerle 2-1 yenen Paris Saint-Germain, tur atladı.
UEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek finalinde Atalanta'yı üç dakikada bulduğu gollerle 2-1 yenen Paris Saint-Germain, tur atladı. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
عضو شوید
مارکینیوش کاپیتان و مدافع برازیلی پاریسن‌چرمن، در جریان دیدار این تیم برابر بایرن مونیخ و پس از باز کردن دروازه نویر، از ناحیه عضله ران پا مصدوم شد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم بایرن مونیخ و پاریسن‌جرمن، از دقایق در چهارچوب بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفته‌اند و تا دقیقه 35 بازی پاریسی‌ها با نتیجه 0-2 از حریف آلمان شان پیش اند.

در این دیدار ابتدأ در دقیقه 3 امباپه روی اشتباه عجیب نویر موفق به گُلزنی شد و در ادامه مارکینیوش موفق شد در دقیقه 28 اختلاف را دو برابر کند.

برای کاپیتان پی‌ا‌س‌جی اما پس از گُلزنی اتفاق تلخی رخ داد و این بازیکن از ناحیه عضله ران پا مصدوم شد و با درد شدید زمین بازی را ترک کرد.

تا هنوز مشخص نیست که مصدومیت این بازیکن جدی است یا خیر و فردا پس از با انجام معاینات بیشتر مشخص خواهد شد که این بازیکن برازیلی برای چه مدتی از میادین به دور خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала