اکثریت آلمانی ها به واکسین (اسپوتنیک وی) علاقمندی دارند

© Sputnik / Hungarian Foreign Ministry Press Service /  مراجعه به بانک تصاویر واکسین اسپوتنیک وی
واکسین اسپوتنیک وی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
عضو شوید
بیش از نصف شهروندان آلمان آماده واکسیناسیون با واکسین روسی Sputnik V هستند.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج مطالعات که روز پنجشنبه توسط مؤسسه جامعه شناسی YouGov ("یو-واو") برای روزنامه "هندلزبلات" منتشر شد ، گویندگی از آن می کند کند که بیش از نصف شهروندان آلمان طی نظرسنجی آمادگی خود را برای واکسیناسیون با واکسین ویروس کرونا ویروس Sputnik V ابراز داشتند.

اعلام آمادگی آلمان برای خرید واکسین کرونای روسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
اعلام آمادگی آلمان برای خرید واکسین کرونای روسی

گفته شده است که 55 درصد از شهروندان آلمانی در صورت تأیید آژانس ادویه اروپا (EMA) آماده واکسیناسیون با واکسین روسی "Sputnik V" هستند. در همان زمان، 19 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی دیدگاه مخالف را بیان کردند. همزمان، 14 درصد از پاسخ دهندگان هنوز در مورد این مساله تصمیم نگرفته اند. علاوه بر این ، 12 درصد از افراد مورد بررسی عموماً مایل به واکسیناسیون نیستند.

اوایل روز پنجشنبه ، جنس اسپان ، وزیر صحت عامه آلمان اعلام کرد که آلمان در صورت پذیرش Sputnik V در اتحادیه اروپا، مذاکرات دوجانبه با طرف روسی در مورد احتمال عرضه Sputnik V را انجام خواهد داد. روز چهارشنبه، مقامات باواریایی از انعقاد تفاهم نامه قصد با صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در مورد احتمال واردات و تولید دارو خبر دادند. علاوه بر این، کارشناسان گروه کاری تهیه و تولید واکسین ضد ویروس کرونا ، که در وزارت اقتصاد جمهوری فدرال آلمان ایجاد شده است، آنها در حال مذاکره با تولید کنندگان و تامین کنندگان واکسین های مختلف از جمله Sputnik V هستند، البته این تماس ها محرمانه است.

واکسین روسی Sputnik V قبلاً توسط رگولاتورها در حدود 60 کشور جهان ثبت شده است ، با جمعیت بیش از 1.5 میلیارد نفر. بیش از 30 کشور در حال حاضر واکسیناسیون گسترده را با Sputnik V آغاز کرده اند. اثربخشی واکسین در سطح 91.6 فیصد با انتشار گزارشات در مجله طبی برجسته "لانست" تأیید شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала