Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قدردانی بارسا از مسی به دلیل رسیدن او به رکورد بیشترین تعداد بازی + عکس/ویدیو

© AP Photo / Christophe EnaBarcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021
Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا از لیونل مسی، بخاطر رسیدن به رکورد بیشتر تعداد بازی در تاریخ این باشگاه به صورت ویژه و خاص در کنار خانواده‌اش تقدیر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی قبل از وقفه بازی‌های بین‌المللی، با قرار گرفتن در ترکیب بارسلونا برای دیدار با رئال سوسیداد در لالیگا، رکورد ژاوی مبنی بر بیشترین تعداد بازی رسمی برای بلوگرانا را شکست و خود به تنهایی با 767 بازی، رکورددار تعداد بازی با پیراهن آبی‌اناری شد.

باشگاه بارسلونا امشب و قبل از آغاز دیدار این تیم برابر وایادولید، در ورزشگاه نیوکمپ، طی مراسم خاصی از کاپیتان خود بخاطر رسیدن به چنین رکورد خاصی تقدیر کرد.

این باشگاه پیراهن آبی‌اناری را که در عقب آن 767+ حک شده بود، به لیونل مسی هدیه داد تا از وفاداری این بازیکن قدردانی کرده باشد.

در این مراسم بسیار مختصر در کنار هم‌تیمی‌هایش، همسر و سه پسرش نیز حضور داشتند و این نشان می‌دهد که روابط مسی با باشگاه در حال بازگشت به حالت عادی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала