Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمبود بازیکن اسپانیایی؛ مشکل جدید برای رئال مادرید

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، سرخیو راموس، لوکاس واسکز، ایسکو و ماریانو احتمال در تابستان پیش‌رو رئال مادرید را ترک کنند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در ترکب اصلی کنونی این تیم تنها 4 بازیکن متولد اسپانیا به نام‌های وازکز، راموس، ایسکو و ماریانو دارد که آینده همگی آن‌ها با شک و تردید عجین شده و ممکن است هیچکدام از در ترکیب فصل آینده آن‌ها نباشد.

بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
آسنسیو شریک مورد نیاز بنزما در خط حمله رئال

با این وجود، اگر آن‌ها از رئال مادرید جدا شوند از فهرست کلی تیم تنها 4 بازیکن اسپانیایی می‌ماند. کارواخال، آسنسیو، ناچو و اودریوزولا. شاید برای بسیاری اهمیت این بازیکن کم باشد و تصور کنند رئال مادرید بدون آن‌ها از نظر فنی مشکلی نخواهد داشت اما نکته آن‌جاست که باشگاه مادرید طبق قانون موظف است 8 بازیکن داخلی داشته باشد.

از سال 2009 - 2008 تیم‌ها در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا موظف شدند حداقل 8 نفر از فهرست 25 نفره‌شان را از بازیکنان بومی پر کنند. رئال می‌تواند روی وینیسیوس، والورده و واران حساب کند زیرا همه آن‌ها پیش از 18 سالگی به رئال پیوستند و شامل این قانون نمی‌شوند اما اودگارد اینگونه نیست زیرا به طور قرضی در تیم دیگری بازی کرده.

به نظر می‌رسد رئال دچار مشکلی عجیب شده و باید به خاطر حل آن هم که شده یا بازیکن جدید خریداری کند یا به بازیکنان اسپانیایی‌اش اجازه خروج ندهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала