Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان پیش از ال‌کلاسیکو ریسک می‌کند

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.04.2021
عضو شوید
رونالد کومان پیش از ال کلاسیکو لیونل مسی و فرانکی دی یونگ را به خطر می‌اندازد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان قصد ندارد قبل از ال‌کلاسیکوی هفته آینده به لیونل مسی و فرانکی دی‌یونگ استراحت بدهد، در حالی‌که هر دو بازیکن با خطر محرومیت روبرو هستند.

بارسا وقتی روز دوشنبه از رئال وایادولید در نیوکمپ استقبال می پ‌کند، به دنبال تمدید 18 بازی بدون شکست خود در لالیگا است.

بارسلونا در مسابقات قهرمانی

مسی و دی یونگ هر دو در این بازی در دسترس هستند زیرا غول کاتالان به دنبال فشار بر اتلتیکو مادرید صدرنشین است که قبل از سفر روز یکشنبه به سویا، چهار امتیاز بیشتر دارد.

با این حال، مسی و دی‌یونگ در معرض محرومیت برای مسابقه شنبه آینده با رقیب دیرینه شان رئال مادرید قرار دارند، زیرا در این فصل هرکدام چهار کارت زرد گرفته‌اند.

کومان در نشست خبری روز یکشنبه پیش از بازی گفت: "ما می‌دانیم که این دو بازیکن یک کارت کمتر دارند، اما زمان استراحت بازیکنان به دلیل کارت یا طراوت نیست. ده بازی باقی مانده است. این خطر همیشه وجود دارد اما بهترین کار این است که در این بازی پیروز شویم."

فرم خوب مسی ادامه دارد

مسی به طور مستقیم روی 23 گل لیگ در سال 2021 - 16 گل و هفت پاس گل - تاثیر داشته که بیش از هر بازیکن دیگری در 5 لیگ برتر اروپا است و جالب این‌که این سوپراستار آرجانتینی در چهار بازی اخیرش در لالیگا مقابل رئال وایادولید، 8 گل مستقیم داشته است (چهار گل و چهار پاس گل.)

این روند گلزنی به بارسا کمک کرده تا در 14 بازی قبلی خود مقابل وایادولید در لالیگا 13 پیروزی کسب کند، با این تفاوت که تنها شکست یک بر صفر خارج از خانه در مارچ 2014 به ثبت رسیده است.

شاگردان سرخیو گونزالس از 11 بازی گذشته خود در لیگ تنها یک پیروزی کسب کرده‌اند اما کومان حریف‌اش را دست کم نمی‌گیرد.

کومان امیدوار است بارسلونا بتواند به سطح مورد انتظار برگردد، وی گفت: "شما باید آماده باشید، نمی‌توانید فکر کنید که این یک بازی آسان خواهد بود. ما باید با انرژی و ریتم زیادی وارد زمین شویم و با توپ خوب باشیم. ما باید به سطح خود برگردیم. این می‌تواند یک بازی بدون مشکل باشد اما شما همیشه باید سخت پیروز شوید."

 

پیکه به تمرین بر می‌گردد

جرارد پیکه پس از بهبودی از ناحیه زانو به تمرینات این هفته بازگشت، در حالی که سرجی روبرتو نیز پس از دو ماه دوری از میادین برگشته است.

کومان در مورد اینکه آیا این دو مدافع آماده بازی در مقابل وایادولید هستند، دیر تصمیم می‌گیرد. وی گفت: "آنها اخیراً با تیم تمرین کردند. آنها پیشرفت زیادی داشته‌اند. اینها تصمیماتی است که فردا پس از آخرین جلسه تمرین اتخاذ خواهد شد. ما قصد نداریم [با مصدومیت] و یا هفته آینده ریسک کنیم زیرا بازی‌های بیشتری در این فصل قرار دارند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала