Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

12 روز پر استرس برای رئال و زیدان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر فلورنتینو پرز و زیدان
فلورنتینو پرز و زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
رئال مادرید با سرمربی فرانسوی اش 12 روز پر استرس را پیش روی خواهد داشت.

 به گزارش اسپوتنیک، با احتساب مسابقه امشب رئال برابر ایبار، رئال مادرید تا تاریخ 14 آپریل باید چند روز فوق العاده پر التهاب را سپری کند. روزهایی که تو ام شده با رقابت های سخت که میتواند تاثیر مستقیم بر موفقیت یا عدم موقیت این تیم در این فصل داشته باشند.

گزارش ویژه مارکا بیانگر این است که این بازی های سخت در این فاصله زمانی شاید منجبر به اخراج و یا حتی استعفای سرمربی و رئیس تیم نیز منجر شود.

مسابقات تعیین کننده بین 6 تا 14 آپریل

رئال مادرید امروز 4 آپریل در هفته 29 لالیگا به مصاف ایبار میرود، اما سه روز بعد در یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل خود در تاریخ 6 آپریل یعنی روز سه شنبه باید در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از لیورپول در استادیوم آلفردو دی استفانو استقبال کند.

این در حالیست که تیم زیدان 4 روز بعد یعنی در تاریخ 10 آپریل در روز یکشنبه باید در یکی از حساس ترین بازی های فصلش در لالیگا جدال ال کلاسیکو را برابر بارسلونا برگزار کند.

دیداری که میتواند تاثیر زیادی روی قهرمانی شدن و یا هم نشدن این تیم در رقابت های این فصل لالیگا بگذارد.

البته تیم زیدان 4 روز بعد یعنی در روز چهارشنبه مطابق با 16 آپریل باید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان دوباره به مصاف لیورپول برود.

آیا شغل زیدان در خطر است؟

چند ماه پیش، به نظر می رسید رئال فصل ناکامی را پشت سر خواهد گذاشت، مخصوصا پس از این که تیم زیدان از رقابت های کوپا دل ری به دست تیمی گمنام کنار رفت. ولی رفته رفته زیدان تیمش را علی رغم مصدومان زیاد جمع کرد و نگذاشت طرفدارانش از اوایل فصل نا امید شوند.

علیرغم این واقعیت که زیدان و شاگردانش برای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا می جنگند، زیدان می داند که تنها چیزی که برای مادرید مهم است، قهرمانی است و اگر او در این فصل برای تیمش جام نگیرد، بدون شک شغل او در خطر خواهد بود.

نبود راموس در حساس ترین مقطع فصل

مصدومیت راموس در رقابت های تیم ملی مشکلات زیدان را چند برابر کرد.

او که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود، در رقابت های اخیر انتخابی جام جهانی در قاره اروپا با تیم ملی اسپانیا مصدوم شد تا دوباره خانه نشین شود.

تجربه سال های اخیر نشان میدهد، رئال مادرید هیچگاه بدون راموس در مسابقات مهم موفق نبوده است.

به همین دلیل نبود در این سه بازی مهم فصل میتواند چالش جدی و بزرگی برای کهکشانی ها به حساب آید.

آیا انتخابات برگزار می شود؟

در 14 آپریل، دقیقا روز بازی برگشت برابر لیورپول در لیگ قهرمانان، مشخص خواهد شد که انتخابات ریاست باشگاه برگزار میشود یا خیر.

در واقع مهم ترین موضوع این است که آیا به غیر از پرز کاندید دیگری وجود دارد یا نه.

به این دلایل میتوان گفت 12 روز پیش روی زیدان و رئال مادرید فوق العاده حیاتی به حساب می آید و مربی فرانسوی یک بار دیگر باید در روزهای سختی خود را به اثبات برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала