Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازوبند‌ جنجالی کاپیتان رونالدو به فروش رسید

© REUTERS / NOVAK DJUROVICکریستیانو رونالدو Portugal's Cristiano Ronaldo in action
کریستیانو رونالدو Portugal's Cristiano Ronaldo in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
بازوبند کاپیتانی کریستیانو رونالدو پس از حراج آنلاین، بیش از 50 هزار پوند برای کودک بیمار صربستانی جمع کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازوبند کاپیتانی کریستیانو رونالدو در شب تساوی پرتگال با صربستان که به زمین انداخته شده بود، در یک حراج آنلاین بیش از 50.000 پوند جمع آوری کرده که هزینه درمان کودک خردسال را تأمین می‌کند.

گاوریل جورجویچ کودک صربستانی که شش ماه دارد، از آتروفی عضلات نخاع رنج می‌برد و برای تأمین بودجه درمان وی سازمان بشردوستانه "با هم برای زندگی" در صدد جمع آوری 2.5 میلیون یورو است.

در دقایق پایانی بازی پرتگال برابر صربستان گل درست رونالدو مردود اعلام شد و این کار سبب رونالدو گردید و او بازوبند کاپیتانی خود را به زمین زد که آنرا یک کارگر ورزشگاه برداشت و به سازمان و کودک اهدا کرد.

کارگر ورزشگاه گفت: "رونالدو عصبانی شد [و] بازوبند را انداخت. آن درست در كنار من افتاد. کُل خدمه‌ها موافقت کردند که این [بازوبند] برای گاوریل کوچک استفاده شود."

نوانا مادر گاوریل از زمان حراج گفته است: "ما باور نمی‌کردیم برخی از افرادی که حتی ما را نمی‌شناسند ... بازوبند را می‌گیرند، حراج می‌کنند و به کودک ما کمک می‌کنند."

البته پس از بازی پرتگال با صربستان، دنی ماکلی داور بازی به دلیل خطای‌اش که باعث شد پرتگال تنها یک امتیاز بگیرد، عذرخواهی کرد.

وی در گفتگو با ابولا گفت: "طبق سیاست‌های فیفا، تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که از فرناندو سانتوس و از تیم پرتگال برای آنچه اتفاق افتاده عذرخواهی کردم. ما به عنوان یک تیم داوری همیشه سخت تلاش می‌کنیم تا تصمیمات خوبی بگیریم. وقتی از این طریق در اخبار هستیم به هیچ وجه ما را خوشحال نمی‌کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала