Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری؛ رایولا و پدر هالند در مادرید

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید
پس از بارسلون، حالا تصاویری تازه از پدر و وکیل ارلینگ هالند در مادرید به رسانه‌ها درز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ امروز صبح تصاویری از حضور پدر ارلینگ‌هالند و نماینده‌ او مینو رایولا در بارسلونا منتشر شد که احتمال انتقال او به این باشگا کاتالانی را می‌داد اما لحظاتی قبل الچرینگیتو تصاویر شکار شده از این دو مرد را در مادرید نشر کرد.

به اساس ادعای الچرینگیتو، پدر و نماینده هالند در حال حاضر در مادرید هستند و تصاویر آنها بعد از ظهر امروز در لحظه ورود به مادرید برداشته شده است.

به نقل از فابریزیو رومانو روزنامه نگار ایتالیایی، پدر ارلینگ هالند و ماینو رایولا عامل مُهاجم نارویژی اکنون در پایتخت اسپانیا هستند تا با رئال گفتگو کنند. گفته می‌شود رایولا یک برنامه کاملاً واضح و مشخص دارد: گفتگو با 5 باشگاه برتر علاقه مند به هالند، بحث درباره برنامه‌های آنها برای مُهاجم میانی فعلی دورتموند و سپس تصمیم گیری که احتمالا زنبورها به نوبه خود برای آزادی وی حداقل 150 میلیون یورو در تابستان درخواست می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала