Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کفش‌های جدید مسی+عکس

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021
Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
شرکت آلمانی تولید لوازم ورزشی آدیداس از کفش های جدید لیونل مسی رونمایی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در این اردوی ملی در بارسا مانده و به همراه باشگاه خود تمرین می‌کند چرا که بازی های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی با تعویق روبرو شده‌اند و تیم ملی آرژانتین در این تعطیلات ملی و فیفادی بازی ندارد و همین مسئله موجب شده تا کاپیتان این تیم یعنی لیونل مسی در بارسلونا بماند و با باشگاه خود تمرین کند.

به تازگی آدیداس از کفش های جدید لیونل مسی و در واقع از استوک هایی که از این به بعد مورد استفاده قرار خواهد داد، رونمایی کرده بود. لیونل مسی در آخرین تصاویری که از او در تمرینات بارسلونا رونمایی شده است، این استوک ها را پوشیده و از آن ها استفاده می‌کند.

​لئو مسی به تازگی خودش هم در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام و همچنین فیسبوک از این کفش های جدید رونمایی کرده بود و اکنون در تمرینات بارسلونا هم آن ها را پوشیده است. ستاره آرژانتینی در سال 2021 از نظر فردی عملکرد درخشانی داشته است و باید دید که اوضاع برای او در این سال به چه شکل پیش خواهد رفت.

بارسا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده اما به زودی بازی های حساسی از جمله ال کلاسیکو در لالیگا و فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала