Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صف‌کشی غول‌های فوتبال اروپا برای جذب گلزن تاریخ سیتی

© REUTERSآگوئرو
آگوئرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
سرخیو آگوئرو پس از یک دهه بازی با پیراهن منچسترسیتی، آماده جدایی از این باشگاه است.

به گزارش اسپوتنیک، با تایید باشگاه منچسترسیتی؛ قرارداد سرخیو آگوئرو تمدید نخواهد شد و همکاری 10 ساله آنها با مهاجم آرجنتینی خاتمه می یابد.

Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
جدایی آگوئرو از سیتی قطعی شد + عکس

بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، غول‌های سری‌آ، پی‌اس‌جی  و بارسلونا به همین زودی مذاکره برای امضای قرارداد با آگوئرو را آغاز کرده اند. ستاره آرجنتینی هم اکنون می تواند با هر باشگاهی که بخواهد پیش قرارداد امضا کند.

در همین مورد، نشریۀ ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داده که آگوئرو در کنار مویزه کین از اولویت های یوونتوس در بازار نقل و انتقالات هستند. آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، نیز به دنبال مهاجم جدیدی می گردد که در کنار لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو به کار بگیرد.

روز گذشته باشگاه منچسترسیتی در بیانیه ای رسما جدایی آگوئرو را اعلام کرد و نوشت:«منچسترسیتی در تابستان و وقتی قرارداد سرخیو آگوئرو به پایان برسد وداعی صمیمانه و احساسی را با این مهاجم افسانه ای خواهد داشت»

آگوئرو در تابستان 2011 از اتلتیکو مادرید به منچسترسیتی پیوست و طی این مدت در 384 بازی موفق به ثبت 257 گل شده است. آگوئرو بهترین گلزن تاریخ سیتیزن ها محسوب می شود و قرار است مجسمه او در خارج از ورزشگاه اتحاد ساخته شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала