Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عکس‌العمل جالب دشان هنگام مقابل شدن با پرسشی در مورد بنزما + ویدیو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه
دیدیه دشان-سرمربی تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، هنگام مقابل شدن با پرسشی در مورد بنزما که از سوی یک خبرنگار قزاق مطرح شد، عکس‌العمل جالبی نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما پس از سال 2015، و در پی رسوایی در قضیه اخاذی از والبوئنا، از حضور در تیم ملی محروم شده و 6 سال می‌شود که برای خروس‌ها به میدان نرفته است.

فُرم خوب این بازیکن در رئال مادرید اما سبب شده تا این روزها رسانه‌ها و حامیان بنزما به دشان فشار بیاورند تا او را بار دیگر به تیم ملی دعوت کند.

دشان اما بر موضع خودش و فدراسیون فوتبال فرانسه ایستاده است و بار گفته است که کریم بنزما را هرگز به تیم ملی دعوت نخواهد کرد.

این سرمربی فرانسوی که پاسخ دادن به پرسش‌‌ها در مورد بنرما خسته شده است، در قزاقستان نیز با این پرسشی در مورد بنرما مقابل شد که عکس‌العمل جالبی نشان داد.

او در پاسخ به این پرسش که چرا ستاره رئال را به تیم ملی دعوت نمی‌کند، گفت:" تا کی پرسش در مورد بنزما؟ حتی اینجا هم از بنزما می پرسند. مطمئنم یک خبرنگار فرانسوی از تو خواسته تا این سوال را مطرح کنی".

این در حالی‌ست که شب گذشته فرانسه در نبود بنزما، موفق به شکست 0-2 قزاقستان شد و درخشش بسیار خوبی ستاره‌های این تیم داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала