Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خدمت خریداران هالند؛ مهاجم دورتموند تا پایان فصل در این تیم می‌ماند

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
مهاجم گلزن و جوان بورسیا دورتموند یک فصل دیگر در جمع زنبورهای وستفالین می‌ماند.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند، مهاجم دورتموند این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است و عملکرد خوب او در این سن و سال کم نوید یک فوق ستاره نو ظهور را در جهان فوتبال می‌دهد و همین مسئله موجب شده تا نگاه غول های بزرگ اروپایی به این بازیکن باشد.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
رد اختلاف دورتموند با سرمربی چلسی برای فروش هالند

Gerard Romero، خبر داده که با توجه به علاقه سایر باشگاه ها، ارلینگ هالند تصمیم دارد یک فصل دیگر نیز در دورتموند بماند و در تابستان آینده که بند 75 میلیون یورویی قراردادش فعال می شود، از این باشگاه آلمانی جدا شود.

در حال حاضر باشگاه های علاقه مند به این مهاجم نروژی کار بسیار سختی برای جذب او دارند زیرا سران دورتموند برای فروش هالند خواهان حداقل 150 میلیون یورو هستند. ارلینگ هالند تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد.

ستاره بیست ساله بروسیا دورتموند این فصل حسابی درخشان ظاهر شده در 31 بازی در تمام رقابت ها 33 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. به نظر می رسد که ارلینگ هالند آینده روشنی پیش رو دارد و سال ها در بالاترین سطح فوتبال جهان خواهد درخشید.

مهاجم 20 ساله باشگاه دورتمونددر یک سال اخیر مورد توجه باشگاه های زیادی در سراسر اروپا قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала