Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل - رئال مادرید؛ چرا حرف‌های او و وکیلش یکی نیست؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
گرت بیل پس از تایید اینکه به صورت قانونی موظف به بازگشت به رئال مادرید است، مدعی شد که با پایان یافتن قرارداد قرضی با تاتنهام، برای مذاکره با لوس بلانکوس می نشیند تا آینده خود را مشخص کند.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل تابستان گذشته و پس از کش‌وقوس‌های فراوان، رئال مادرید را به صورت قرضی به مقصد تاتنهام ترک کرد و کهکشانی‌ها امیدوار بودند این بازیکن ولزی در لندن بدرخشد و سران هاتسپر قرارداد او را دائمی کنند.

شرایط اما طوری است که بیل مورد اعتماد سران تاتنهام قرار نگرفته و به نظر می‌رسد که این بازیکن در برنامه‌های آینده خوزه مورینیو جایی ندارد.

این بازیکن چند روز قبل با بیان این موضوع که در پایان فصل به مادرید بر می‌گردد، سبب جنجال‌هایی شد، حالا در نشست خبری تیم ملی کشور بار دیگر این موضوع را بیان کرد و مدعی شد با پایان یافتن قرارداد قرضی با تاتنهام، برای مذاکره با لوس بلانکوس می نشیند تا آینده خود را مشخص کند.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" با پایان فصل به لحاظی قانونی من باید به رئال مادرید برگردم، این تنها چیزی است که من گفته‌ام. من به هیچ کس بی‌احترامی نمی‌کنم، این به معنای واقعی چیزی است که من باید انجام دهم. رئال مادرید حدس می زنم که باشگاه اصلی من است و از آن‌جا توافق کردم تا پایان فصل به صورت قرضی در تاتنهام هستم و سپس برمی گردم. دلیل من برای ترک این است که من می خواستم بازی کنم و متناسب باشم و از فوتبالم لذت ببرم. بدیهی است که تابستان بیاید، من به رئال مادرید برمی‌گردم و از آنجا خواهم رفت. برنامه این است که برگردم و با آن‌ها وارد مذاکره خواهم شد تا در مورد آِینده‌ام تصمیم‌گیری کنم".

بیل در این فصل 10 بار برای تاتنهام گلزنی کرده و سه پاس گل نیز داشته اما خوزه مورینیو فقط در شش بازی لیگ برتر او را از ابتدأ به میدان فرستاده است.

این در حالی‌ست که قبل از این مدیر برنامه‌های این بازیکن چنین ادعایی را رد کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала