Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اخراج دو مدیر بارسا از سوی رییس جدید

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
آلبرت سولر و گومز پونتی که به عنوان مدیر بخش ورزشی بارسلونا و مدیر حقوقی باشگاه فعالیت داشتند، امروز از سوی لاپورتا اخراج شدند.

به گزارش اسپوتنیک،  چندی قبل انتخابات باشگاه بارسلونا برگزار شد و خوان لاپورتا که قبل از این نیز یک دوره رییس باشگاه بود، برای 6 سال به عنوان رییس جدید بلوگرانا انتخاب شد.

Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
ورزش
با آمدن لاپورتا مسی در بارسا ماندنی شد

لاپورتا از روز نخست کاری برای بهبود شرایط باشگاه دست و آستین بر زد و برای عملی کردن برنامه‌هایی که قبل از این برای تغییر شرایط روی کاغذ ریخته بود، اقدام کرد.

لاپورتا امروز اولین خروجی‌های مدیریت را مشخص و آلبرت سولر و گومز پونتی که به عنوان مدیر بخش ورزشی بارسلونا و مدیر حقوقی باشگاه فعالیت داشتند، اخراج کرد.

این دو فرد که امروز اخراج شدند، از افراد قوی و نزدیک به بارتومئو رییس اسبق بارسلونا بودند و لاپورتا اعتمادی به آن‌ها نداشت.

گفته می‌شود که رییس جدید بارسا بزودی جانشینان این مدیران اخراج شده را تعیین خواهد کرد و رأی زنی برای حضور جوردی کرایوف به عنوان مدیر ورزشی باشگاه نیز جریان دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала