Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانه تکانی در رئال؛ 6 بازیکن بخاطر امباپه و هالند در لیست فروش هستند

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
رئال مادرید می تواند تابستان امسال تا شش بازیکن بفروشد تا هزینه های بسیار گران قیمت ستاره های مهاجم کیلیان امباپه و ارلینگ هالاند را تأمین کند.

به گزارش اسپوتنیک، اخبار و گزارش ها از اسپانیا حاکی از آن است که رئال مادرید جذب کلیان امباپه و ارلینگ هالند را در اولویت های کاری اش برای تابستان پیش رو قرار داده است.

با این حال پایگاه خبری دیلی میل میگوید، رئال مادرید برای تامین هزینه های خرید این دو بازیکن میتواند شش بازیکنش را در لیست فروش قرار دهد تا فشار اقتصادی زیادی را متحمل نشود.

گزارش ها حاکی از آن است که بازیکنانی مثل سرخیو راموس در کنار بازیکنان نزدیک و بالای 30 سال مثل ایسکو، واران و مارسلو در این لیست 6 نفره برای فروش هستند.

راموس

طبق این گزارش راموس که قراردادش در آخر این فصل به پایان میرسد و تا کنون هم قراردادش را با رئال تمدید نکرده است، یکی از گزینه های فروش است.

بیل

گرت بیل نیز که سال بعد آخرین فصل حضورش در رئال را سپری میکند و هم اکنون به صورت قرضی در تاتنهام بازی میکند نیز یکی از دیگر گزینه ها است.

هازارد

ادن هازارد ستاره سابق چلسی که در طلسم مصدومیت های متوالی و طولاتی مدتش در رئال گیر افتاده است نیز میتواند گزینه دیگر رئال برای فروش باشد.

واران، ایسکو و مارسلو نیز همانند گذشته با آنان در رئال برخورد نمیشود و سه گزینه این لیست 6 نفره هستند.

گرچه بند آزاد سازی 65 میلیون پوندی هالند در فصل آینده فعال می شود، اما دورتموند حاضر است برای فروش این ستاره اش با 180 میلیون یورو راضی شود.

امباپه اما که تا سال 2022 با پاریسی ها قرارداد دارد و از سویی نیز PSG هم تمایلی به فروش او ندارد، احتمالاً هزینه بیشتری برای رئال خواهد داشت، هر چند این بازیکن 22 ساله پیش از این انتقال به رئال مادرید را یک اتفاق رویایی توصیف کرده است.

رئال مادرید در لالیگا پس از اتلتیکو مادرید و بارسلونا سوم است و در مرحله یک یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز باید با لیورپول روبه رو شود.

مدیران رئال باور مند هستند جذب همزمان امباپه و هالند این تیم را به یکی از قدرتمند ترین تیم های تاریخ فوتبال خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала