Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقدماتی جام جهانی 2022؛ تساوی پرتگال و بلجیم برابر حریفان

© REUTERS / Hannah McKayPortugal vs Spain - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 15, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo gestures
Portugal vs Spain - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 15, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo gestures  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
در نخستین شب از هفته دوم رقابت‌های مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا، پرتگال برابر صربستان متوقف شد و بلجیم نیز برابر جمهوری چک مساوی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز و در چارچوب رقابت‌های مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا، دو دیدار مهم از گروه‎‌های A  و E برگزار شد و دو مدعی اصلی برابر حریفان شان متوقف شدند.

از گروه A پرتگال در شهر بلگراد برابر صربستان در حالی با نتیحه 2-2 مساوی کرد کرد ابتدا از این تیم با نتیجه 0-2 پیش افتاده بود.

در این دیدار که رونالدو در امر گُلزنی و نزدیک شده به رکورد علی دایی ناکام بود، دیگو ژوتا برای پرتگال در 11 و 36 گُلزنی کرد و باز هم خودی نشان داد.

دو گُل صربستان را نیز لکساندر میتروویچ در دقیقه 46 و فیلیپ کاستیچ در دقیقه 60 به ثمر رساندند و مانع شکست حتمی تیم شان شدند.

در دیگر دیدار و از گروه E،  بلجیم در ادن آرنا با نتیجه 1-1 جمهوری چک را متوقف کرد و اجازه ندادن این تیم امتیاز بگیرد.

برای بلجیم در این دیدار لوکاژ پروود در دقیقه 50 و روملو لوکاکو در دقیقه 60 موفق به گُلزنی شدند.

با این نتایج که شب گذشته رقم خورد، در گروه A، صربستان و پرتگال هر دو با 4 امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب اول و دوم شدند، لوکزامبورگ با 3 امتیاز سوم و تیم‌‌های آذربایجان و ایرلند هر دو بدون امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

همچنان در گروه E، تیم‌های چک و بلجیم هر دو با 4 امتیاز و بردلیل تفاضل گل بهتر به رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و بلاروس با 3 امتیاز در رده سوم و تیم‌‌های ولز و استونی هر دو بدون امتیاز در رده چهارم و پنجم قرار گرفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала