Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله روزنامه های پرتگالی به داور بازی دیشب

© AFP 2023 / Jonathan NackstrandПортугальский футболист Криштиану Роналдо
Португальский футболист Криштиану Роналдо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
گل ثانیه‌های آخری کریستیانو رونالدو، مورد قبول واقع نشد تا خشم این فوق ستاره برانگیخته شود.

به گزارش اسپوتنیک، بامداد روز یک شنبه در چهارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، پرتگل مهمان صربستان بود.

در این دیدار ابتدا دیگو ژوتا وینگر باشگاه لیورپول، 2 گل برای پرتگال به ثمر رساند. در ادامه شاگردان سانتوس برتری 2 گله خود را از دست دادند و بازی در نهایت با حساب 2-2 به پایان رسید.

نکته قابل توجه این بازی، ضربه کریستیانو رونالدو به سمت دروازه صربستان و از روی خط کشیدن توپ توسط مدافع صرب‌ها، استفان میتروویچ بود.

رونالدو به شدت معتقد بود که توپ از خط رد شده است و دوربین‌های تلویزیونی هم چنین چیزی نشان می‌دادند، اما داور و کمک داور، نظر دیگری داشتند.

رونالدو پس از این تصمیم داور، بازوبند کاپیتانی خود را پرت و زودتر از سوت داور زمین بازی را ترک کرد. 

 در همین حال روزنامه های پرتگالی به این مسدله واکنش نشان داده اند و به داور بازی دیشب تیم ملی فوتبال این کشور حمله کرده اند.

روزنامه پرتگالی رکورد با خشمی مشترک از به خانه بازگشتنن پرتگالی ها با تساوی آن هم بخاطر اشتباه داروی، کلمه "ROUBO!" ، به معنی "سرقت" را در صفحه پشتی خود زد.

​روزنامه ابولا این حادثه را "بی شرمانه" خواند و روزنامه‌ی جوگو با تمسخر "var، با لفظ وار شیرین" کمک داور ویدیویی را زیر سوال برد تا عنوان سرقت را در مورد بازی دیشب عنوان کند.

همچنین رونالدو پس از پایان بازی گفت: "کاپیتانی تیم ملی پرتگال، معنی و ارزش زیادی برای من ندارد و همیشه با افتخار بازوبند کاپیتانی را می‌بندم. من همیشه با تمام توان خود برای پرتگال بازی کردم و این موضوع تغییر نخواهد کرد. اما زمانی هست که نمی‌شود راحت با آن کنار آمد، مخصوصا وقتی احساسات یک ملت، به بازی گرفته شود."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала