Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزارش ویژه مارکا: رئال بجای رونالدو هالند و امباپه را میخواهد

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
به نظر میرسد مهم ترین اهداف تابستانی رئال مادرید جذب دو ستاره بر حال دنیای فوتبال است.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش منبع خبری نزدیک به رئال مادرید، این تیم در حال برنامه ریزی بزرگ در تابستان پیش رو است تا دو ستاره بی چون و چرای مستطیل سبز را به خدمت بگیرد.

رئال مادرید در این فصل شرایط چندان مناسبی را ندارد و تزلزل های فراوان تیم زیدان باعث شده تا نگاه به سمت این تیم خیلی مثبت نباشد.

قهرمانی در لالیگا برای تیم زیدان هر چند خیلی سخت نیست، ولی آسان هم به نظر نمیرسد، زیرا کهکشانی ها حالا رده دوم را هم از دست دادند و پس از اتلتیکو و بارسا تیم سوم جدول هستند.

با این حال روزنامه مارکا با انتشار عکس دو ستاره این روزهای دنیای فوتبال، ارلینگ هالند و کلیان امباپه، اعلام کرده است هر دو ستاره تیم های پی اس جی و دورتنمند اهداف اصلی تابستانی رئال هستند.

این گزارش همچنین ادعا می کند که کریستیانو رونالدو در اولویت رئال نیست و مدیران مادریدی فقط به جذب این دو بازیکن فکر میکنند.

این در حالیست که آینده رونالدو پس از حذف دوباره یوونتوس از لیگ قهرمانان در تورین به خطر افتاده است و زمزمه های خروج او از تورین و بازگشت مجدد به مادرید به گوش میخورد.

اما مارکا میگوید، رونالدوی 36 ساله اولویت اصلی رئال مادرید در تابستان امسال نیست.

مادرید به فکر جذب همزمان امباپه و هالند است که به باور خیلی ها جا رو پای مسی و رونالدو خواهند گذاشت و سکان دار فوتبال خواهند شد.

ارلینگ هالند

مهاجم اهل ناروی که از جنوری 2020  از سالزبورگ به دورتموند آمده است، 49 گل با پیراهن زنبورها به ثمر رسانده است و در لیگ قهرمانان این فصل نیز در 10 بازی 6 گل زده است.

در کنار رئال تیم های یونایتد، سیتی، چلسی و بارسلونا همه در آماده باش برای جذب او هستند.

 ESPN اخیراً گزارش داده است كه دورتموند برای فروش این بازیکن 20 ساله اش 180 میلیون یورو میخواهد.

امباپه

این ستاره 22 ساله نیز دیگر هدف مهم رئال در تابستان امسال است.

این بازیکن ملی پوش در رقابت های این فصل در 36 مسابقه 30 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است.

او تا سال 2022 با پی اس جی قرار دارد و تا کنون قرارداد جدیدی را با این تیم تمدید نکرده است.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала