Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیبالا هدف شماره 2 توپچی ها در لندن

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus
پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
به نظر میرسید توپچی های لندن برای در اختیار گرفتن ستاره آرژانتینی یوونتوس تلاش های شان را بیشتر خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل گزارش داده در صورتی که آرسنال با رئال مادرید برای دائمی کردن قرارداد مارتین اودگارد به نتیجه نرسد، برای خرید پائولو دیبالا از یووه اقدام خواهد کرد.

اودگارد پس از این که در زمستان امسال با انتقال قرضی از رئال به آرسنال پیوست نمایش خوبی در لندن داشته و مورد توجه میکل آرتتا قرار رفته است.

با این حال طبق این گزارش، در صورت عدم توافق آرسنال در مورد شرایط این بازیکن با رئال مادرید، آنها به دنبال جذب دیبالا بازیکن ملی پوش آرژانتین هستند.

گفته می شود آرتتا به هیئت مدیره آرسنال گفته است كه آنها باید تمام تلاش خود را برای نگه داشتن اودگارد در این تیم انجام دهند.

اما در مادرید عقیده بر این است که اودگارد یک ستاره آینده دار است و رئالی ها هیچ برنامه ای برای فروش او ندارد و پس از پایان این فصل او را دوباره به تیم شان برمیگردانند.

اودگارد نیز خواستار بازگشت به مادرید است و همچنین فرصتی را "رویا" خوانده است.

آرسنال در حالی از علاقه اش به دیبالا پرده برداشته که گاتزتا دلو اسپورت و چندین رسانه ایتالیایی دیگر دیشب مدعی شدند، این ستاره آرژانتینی به دروازه های خروجی بیانکونری نزدیک شده است و باشگاه در پایان این فصل گزینه های فروش او را بررسی خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала