Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در اعتراض به نژادپرستی؛ تیری هانری حساب‌های خود در رسانه‌های اجتماعی را غیرفعال می‌کند

© AFP 2023Thierry Henry makes an exasperated gesture as Monaco lose another game in January 2019
Thierry Henry makes an exasperated gesture as Monaco lose another game in January 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
ستاره سابق تیم ملی فرانسه، در اعتراض به نژادپرستی اعلام کرد که فعلاً در رسانه‌های اجتماعی فعالیت نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیری هانری، مهاجم پیشین تیم ملی فرانسه می گوید تا زمانی که نظم و قانون در شبکه های اجتماعی حکمفرما نشود، به فضای مجازی بر نمی گردد. آنری در فیسبوک 10 میلیون، در اینستاگرام 2.7 میلیون و در توییتر 2.3 میلیون دنبال کننده دارد.

تیری آنری  Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2021
«تیری هانری»، سرمربی بورنموث می‌شود

آنری خواهان این است که دیگر کسی با هویت ناشناس، به سایر افراد در فضای مجازی توهین نکند. مهاجم پیشین بارسلونا، آرسنال و نیویورک رد بولز در حساب های خود در شبکه های اجتماعی نوشته است:

«از فردا صبح من از حضور در رسانه‌های اجتماعی کنار می کشم تا افراد صاحب قدرت بتوانند سیستم شبکه های اجتماعی را با همان قدرتی که کپی رایت را اداره می کنند، آن را هم کنترل نمایند. این میزان از نژادپرستی، زورگویی و شکنجه روحی دادن افراد غیر قابل انکار است. باید حساب و کتابی در کار باشد.»
این ستاره پیشین تیم ملی فرانسه در ادامه نوشت:«بسیار راحت می توان یک حساب ناشناس ساخت، به دیگران توهین کرد و همچنان ناشناخته باقی ماند. تا زمانی که این تغییرات رخ بدهد، من حساب هایم در تمامی شبکه های اجتماعی را غیر فعال می کنم. امیدوارم این اتفاق هر چه سریع تر رخ بدهد

سال هاست که نژادپرستی یکی از بحث‌های مهم در فوتبال محسوب می شود و اتفاقات ناراحت کننده و عجیبی را رقم زده است.

همین چند روز پیش بود که فرد، هافبک برازیلی منچستریونایتد، بعد از عملکرد نه چندان خوب مقابل لسترسیتی مورد هجوم هواداران این تیم انگلیسی قرار گرفت و آنها با حضور در صفحه شخصی این بازیکن توهین‌های عجیبی را نسبت به او عنوان کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала