Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واینالدوم – دپای؛ بارسلونا در یک‌قدمی جذب دو ستاره هالندی + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، جورجینیو واینالدوم و ممفیس دپای تا انتقال به بارسلونا فاصلۀ ندارند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «اسپورت» کاتالونیا صفحه اصلی امروز خود را به موضوع انتقال جورجینیو واینالدوم هافبک میانی هالندی لیورپول و ممفیس دپای، مهاجم هالندی باشگاه لیونل اختصاص داده است.

Матч между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
ورزش
کلید بارسایی‌شدن واینالدوم در دستان کومان

این نشریه اسپانیایی با تیتر "واینالدوم-دیپای، خیلی نزدیک" به این موضوع اشاره کرده که بلوگرانا در در آستانه جذب این دو ستاره هالندی قرار گرفته است. به این ترتیب، به نظر می‌رسد که در تابستان پیش رو نهایتاً این دو بازیکن می‌توانند به نوکمپ نقل مکان کنند.

 در همین بر اساس این گزارش تمام توافقات لازم در این زمینه صورت گرفته و تنها تایید هیئت مدیره جدید بارسلونا باقی مانده است. در واقع اگر اتفاق خاصی رخ ندهد واینالدوم و دیپای در پایان فصل با قراردادهایی سه ساله و به شکل رایگان به بارسلونا خواهند پیوست.

پس از اینکه رونالد کومان در تابستان اخیر به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شد، شایعات زیادی در رابطه با لیست نقل و انتقالاتی این مرد هلندی به گوش رسید اما در اکثریت این اخبار یک بحث مشترک وجود داشت و آن هم چیزی نبود مگر علاقه او به جذب دو ستاره هالندی یعنی جورجینیو واینالدوم و ممفیس دیپای.

رودی گارسیا سرمربی باشگاه لیون  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
حمله سرمربی لیون به کومان: وقتی در مورد دپای صحبت می‌کنی، بی‌احترامی نیست؟

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا می خواهد که مدیران درباره خریدهای باشگاه با او توافق کنند تا بازیکنانی که کومان به آن ها اعتماد ندارد به باشگاه نیایند. در واقع با توجه به وضع اقتصادی بارسلونا ، بارسلونا توان خرید آنچنانی در تابستان پیش رو ندارد.

بارسلونا هنوز به علت همه گیری ویروس کرونا به مشکلات اقتصادی بزرگی مواجه است و شاید نتواند خواسته های کومان را بر آورده کند مگر اینکه باشگاه چند خروجی بزرگ داشته باشد.

بازیکنانی چون اریک گارسیا و دپای میتوانند به صورت رایگان راهی تیم شوند اما باید حقوق دریافتی بازیکنان به شکل قابل توجه ای کاهش پیدا کند. بارسلونا برای ایجاد یک توازن اقتصادی نیز دارد که چنین اقدام هایی را انجام دهد تا شرایط مالی تیم آرام آرام بهبود پیدا کند.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала