یافت شدن اثری از تمدن ناشناخته در چین

© AFP 2023 / LEO RAMIREZ یافت شدن اثری از تمدن ناشناخته در چین
 یافت شدن اثری از تمدن ناشناخته در چین    - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
عضو شوید
در قلمرو چین، آثاری از تمدن ناشناخته ای یافت شد که حدود سه هزار سال پیش در مناطق جنوب غربی این کشور سکونت داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه دیلی استار، در قلمرو چین، آثاری از تمدن ناشناخته ای یافت شد که ساکنان آن شاید حدود سه هزار سال پیش در مناطق جنوب غربی این کشور سکونت داشته باشند.

کشف شواهد کشیدن چرس در چین باستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2019
کشف شواهد کشیدن چرس در چین باستان

اکتشافات گسترده ای از این منطقه در سال 2019 آغاز شد، بیش از 500 اشیاء ساخته شده از طلا، برنز، یشم و عاج در این مکان کشف گردید.

تجزیه و تحلیل موارد نشان داد که آنها بیش از سه هزار سال پیش ایجاد شده اند، اما ارتباط آنها با فرهنگ های معروف چین امکان پذیر نبود.

دانشمندان متوجه شدند که ساکنان تمدن باستان با همسایگان خود ارتباط نزدیک برقرار می کنند، این با داده های به دست آمده در نتیجه تحقیقات نشان داده می شود.

با این حال، در فرهنگ مادی عملا هیچ تلاقی بین مردم مختلف وجود ندارد. به طور خاص، متخصصان در رمزگشایی نمادهای اعمال شده در برخی از اکتشافات ناکام ماندند.

مورخان گفتند این منطقه که مردم مرموز در آن ساکن بودند، در دوران باستان ژونگ یوآن یا "سرزمین مرکزی" نامیده می شده است.

کارشناسان معتقدند که توسعه یافته ترین تمدن ها از اینجا نشأت گرفته اند و افرادی که در خارج از ژونگ یوان زندگی می کنند بربر محسوب می شدند.

به گفته کارشناسان، تمدن یافت شده ممکن است هزاران سال وجود داشته باشد، اما در منابع شناخته شده تاریخی هیچ اشاره ای به آن نشده است. در این راستا، تاریخ چین ممکن است پیچیده تر از آن باشد که تصور می شد.

پیش از این دانشمندان از انستیتوی اخترفیزیک جزایر قناری پیشنهاد جستجوی تمدن های فرازمینی را با استفاده از روشی مبتنی بر شناسایی علامت های فنی داده بودند.

کارشناسان بر این باورند که آثاری از حیات فرازمینی در سالهای آینده پیدا می شود، اما به احتمال زیاد با اشکال بسیار ساده نشان داده می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала