Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رائول، زیدان جدید و جانشین او

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رائول
رائول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
عضو شوید
مدیران رئال مادرید برای هدایت و سرمربیگری این تیم روی رائول گونزالس ستاره پیشین و مربی تیم کاستیا توافق نظر دارند.

به گزارش اسپوتنیک، رائول گونزالس شماره هفت اسطوره ای رئال مادرید خیلی سریع نشان داد که در زمینه مربیگری توانایی و استعداد ویژه ای دارد.

 او که تجربه قهرمانی در چمپیونزلیگ جوانان را دارد، حالا در اولین فصل کاملش در کاستیا تیم را به صعود به لیگ دسته دو اسپانیا نزدیک کرده تا پس از هفت سال این تیم دوباره بتواند در سطح نقره ای فوتبال اسپانیا رقابت کند.

رائول خیلی سریع مراحل پیشرفت را در آکادمی رئال طی کرده است. تیمش از هفت بازی اخیر هفده امتیاز گرفت و با قدرت به مرحله بعدی صعود به لیگ دسته دو رسید.

مسئولان آکادمی رئال مادرید از کار رائول راضی هستند و می گویند که از نظر تاکتیکی نسبت به دوران حضور زیدان در کاستیا بسیار جسورتر است.

در حقیقت رائول بیشتر از سیستم 1-4-1-4 استفاده می کند اما تجربه استفاده از سه مدافع میانی را هم داشته است. دستیارش آلبرتو گاریدو نیز از نظر تاکتیکی بسیار توانمند است.

رائول مثل دوران بازی خود سعی می کند که با جدیت کار خودش را بکند و وقتی می بیند که بازیکنی چنین جدیتی را ندارد با سختگیری با او برخورد می کند.

به طور مثال بعد از آن که بازیکنان کاستیا بعد از پیروزی مقابل ناوالکارنرو به سمت سکوی هواداران حریف رفتند و کری خواندند حسابی سرشان غر زد.

در بخشی از فصل که زیدان برای پر کردن لیست خود به سراغ بازیکنان کاستیا می آمد، رائول بدون مشکل به سراغ کاریو و سالا از تیم جوانان رفت.

او به طور مثال مشکلی با حضور هوگو دورو آقای گل تیمش در تیم بزرگسالان نداشت و از لاتاسا به بهترین شکل استفاده کرد. لاتاسای نیمکت نشین در پنج بازی چهار گل زد و درخشان بود. 

او به راحتی از سیستم چرخشی میان دروازه بان هایش فویدیاس و لوئیز لوپز استفاده کرد.مدیران رئال او را منطقی ترین جانشین برای روز جدایی زیدان می دانند و از این بابت کوچکترین تردیدی ندارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала