Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ کروس مصدوم شد + عکس

© REUTERS / Pilar Olivares2018 FIFA Dünya Kupası'nda Güney Kore-Almanya maçı, Jung Woo-young ile Toni Kroos'un mücadelesi
2018 FIFA Dünya Kupası'nda Güney Kore-Almanya maçı, Jung Woo-young ile Toni Kroos'un mücadelesi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید، در اردوی تمرینی مانشافت مصدوم شده و به مادرید بازگشته است.

به گزارش اسپوتنیک، چند روز قبل یووآخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان فهرست بازیکنان دعوت شده برای بازی برابر ایرلند، رومانیا و مقدونیه را اعلام کرد که تونی کروس هافبک رئال مادرید نیز در آن حضور داشت.

این بازیکن که درخشش بسیار خوبی با رئال مادرید در فصل جاری داشته است، روز گذشته اسپانیا را به مقصد آلمان ترک کرد تا در اردوی تیم ملی کشورش حضور یابد.

کروس اما در نخستین جلسه تمرینی مصدوم شده و اردوی مانشافت را ترک و به مادرید برگشته تا زیر نظر داکتران باشگاه رئال مادرید به مداوا بپردازد.

تا هنوز نوعیت مصدومیت و مدت زمان دوری کروس از میادین مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که او حداقل دو هفته از میادین به دور خواهد بود.

مصدومیت کروس در آستانه دیدار با بارسلونا و لیورپول خبر بسیار بدی برای زیدان خواهد بود زیرا این بازیکن نقش به سزایی در ترکیب کهکشانی‌ها داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала