Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن: با تمام توان برای فتح لالیگا تلاش می‌کنیم

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
عضو شوید
آنتوان گریزمن به این باور است که اگر بارسلونا همیشه مانند امشب بازی کند، می تواند دستاوردهایی داشته باشد.

 

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا دیشب با نتیجه درخشان 1-6 موفق به غلبه بر سوسیداد شده و گل اول بارسلونا توسط آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی این تیم به ثمر رسید.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2021
ورزش
بارسایی‌های متولد امروز؛ کومان، گریزمن و آلبا
آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی بارسلونا پس از پایان این بازی گفت:«باید روی خودمان و کاری که قادر به انجام آن هستیم، تمرکز کنیم. با توجه به عملکردی که امشب داشتیم، ما می توانیم بازی های پیش رو را ببریم. فکر می کنم مربی قطعاً به خاطر کاری که کرده، شایسته کسب اعتبار است
مهاجم فرانسوی بارسا در ادامه گفت:«ما یک گروه هستیم و این تنها راه دستیابی به اهداف بزرگ است. رقابت برای فتح عنوان قهرمانی؟ ما باید به خودمان نگاه کرده و همه تلاش خود را برای کسب عنوان انجام دهیم. تصویری که شب گذشته از خود ما نشان دادیم، ثابت می کند که ما قادر به جنگیدن برای فتح لالیگا هستیم.»

مهاجم فرانسوی بارسلونا شب گذشته موفق شد در جریان پیروزی پر گل بارسلونا مقابل رئال سوسیداد، در روز تولد خود برای بارسلونا گلزنی کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала