Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جلسه‌ای مهم لاپورتا با کومان برای طراحی آینده بارسا

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
هفته‌های سرنوشت ساز برای بارسا در راه است و رییس جدید می‌خواهد پروژه برنده و مورد نظرش را طی روزهای آینده پیاده نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ هفته‌های تعیین کننده‌ای برای بارسلونا در پیش است. خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسا به سرعت به کار خود ادامه می‌دهد. یکی از اولین جلساتی که وی ترتیب داده دیدار با رونالد کومان است تا در مورد برنامه ریزی باشگاه صحبت کند. این تحلیل کاملاً اساسی خواهد بود اما هدف آن ایجاد انقلاب دوم است. که از نظر اقتصادی و ورزشی به تیم احتیاج دارد.

رونالد کومان و لاپورتا یکدیگر را می‌شناسند و پیش از جدال با PSG ابتدا در دفاتر باشگاه و سپس در پاریس تماس داشتند. اما آنها باید بنشینند و مسائل را به درستی تحلیل کنند. این مربی قبلاً از هیات ورزشی فعلی گزارشی در مورد این‌که کدام موقعیت‌ها باید تقویت شود و یک لیست احتمالی استراحت برای کاهش لایحه دستمزد و تقویت خزانه داری، ارائه داده است.

رئیس جدید بارسا تا زمانی که حساب‌ها حسابرسی نشود و ساختار جدید ورزشی فوتبال ایجاد نشود، تصمیم قطعی نخواهد گرفت. لاپورتا می‌خواهد قرارداد‌ها و همچنین پرداخت‌های معوقه بازیکنان زیادی که در فصول اخیر به امضا رسیده‌اند را تجزیه و تحلیل کند. او همچنین می‌خواهد از اول دست وضعیت حساب‌های باشگاه را بررسی کند. او و هیئت مدیره‌اش می‌دانند که با توجه به سیاه‌چاله‌ای که در حال حاضر در حساب‌های بانکی وجود دارد باید تیم را تقویت کنند.

لاپورتا همچنین منتظر از بین بردن ساختار جدید ورزشی خود است. ماته آلمانی رئیس فوتبال خواهد بود و وزنه برداری بزرگی خواهد داشت. در اسرع وقت جوردی کرایف به عنوان مدیر ورزشی او را همراهی می‌کند اما خروج او از چین آسان نیست.

کومان در ماه جنوری با لاپورتا و دیگر نامزدهای ریاست صحبت کرده تا از موقعیت دفاع میانی صحبت کند. امسال بارسا تیمی دارد که توسط جوانان مختلفی که خوب می‌شوند همراهی شده است. بارسا یکی دو مدافع میانی و یک مهاجم سطح بالا نیاز دارد اما همه چیز به اقتصاد بستگی دارد. هالند رویای بزرگ است ولی بارسا برای داشتن فرصتی باید فروش بسیار خوبی داشته باشد.

ایده این است که در تیم جوانان شرط بندی شود و کومان، پس از استفاده اخیر خود از ایلایکس، به دیگران از جمله الکس بالده مدافع چپ نگاه می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала