Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلاس بالای آقای خاص؛ ادای احترام مورینیو پس از پیروزی زاگرب

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
پس از شکست تاتنهام برابر دیناموزاگرب ژوزه مورینیو سرمربی تیم لندی وارد رختکن تیم حریف شد و پیروزی شان را تمجید کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ژوزه مورینیو پس از شکست تاتنهام در لیگ اروپا برای تحسین بازیکنان دینامو زاگرب وارد رختکن این تیم شد و آنها را تشویق کرد.

تیم کروات در بازی رفت با دو گل شکست خورد اما با سه گل زیبای میسلاو اورسیچ، اسپرز را از کار انداخت و از گردونه رقابت‌ها کنار زد تا به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. و در حالی که مورینیو از عملکرد تیم‌اش فلج شده بود برای ادای احترام به بازیکنان زاگرب به رختکن این تیم رفت و در پاسخ به ژست مورینیو یک هوادار گفت: "کلاس ژوزه به این موارد بیشتر در بازی مدرن نیاز دارد." و دیگری اضافه کرد: "ژوزه مورینیو تعظیم می‌کند."

مربی پرتگالی احساسات خود را پس از بازی پنهان نکرد زیرا ارزیابی صادقانه‌ای از عملکرد بازیکنان‌اش ارائه داد، وی گفت: "فوتبال فقط داشتن بازیکنانی نیست که فکر کنند از کیفیت بیشتری نسبت به دیگران برخوردار هستند. اصول فوتبال فراتر از آن است. این نگرش است و آنها ما را در این زمینه شکست می‌دهند. قبل از بازی من به بازیکنانم گفتم که نگرش بدی دارند و این اتفاق افتاد. اعتقاد داشتم که بازیکنان فقط وقتی گل دوم را به ثمر رساندند متوجه شدند که بازی در خطر است."

او اضافه کرد: "برای تیمم متاسفم - به آن تیم تعلق دارم - اصول فوتبال را به ارمغان نیاورد، اما اصول زندگی را می‌آورد یعنی احترام به شغل خود و دادن همه چیز."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала