Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره رئال: هر کاری می‌کنم تا در جام جهانی قطر باشم

© REUTERS / SUSANA VERAريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
عضو شوید
رودریگو گوئس ستاره برازیلی رئال مادرید، در گفت‌وگو با فیفا مدعی شد که برای حضور در جام جهانی 2022 قطر، هر کاری انجام خواهد داد تا رضایت سرمربی سلسائو را کسب کند.

به گزارش اسپوتنیک، کشور برازیل یکی از فوتبال‌خیزترین کشورهای جهان شناخته می‌شود که ستاره‌های بی‌شماری به دنیای فوتبال معرفی کرده است.

بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.05.2020
ورزش
رودریگو: برای قهرمانی در لالیگا سخت تلاش می‌کنیم

تیم ملی این کشور نیز همواره پُر از ستاره‌های مطرح، مشهور و محبوب بوده و همین‌ حالا اگر از ستاره‌های این کشور تیم‌ تشکیل شود، چندین تیم بسیار خوب و رقابتی ساخته خواهد شد.

اما چنین امکان ندارد و این کشور تنها یک تیم ملی برای رقابت در عرصه ملی خواهد داشت. این امر سبب شده تا بسیاری از ستاره‌های مطرح فرصت حضور در تیم ملی را پیدا نکنند و سرمربی بازیکنانی را به تیم دعوت کند که در پُست خود بهترین و در عین حال سازگار با برنامه‌هایش باشد.

رودریگو گوئس، ستاره جوان رئال مادرید که شانس اندکی برای حضور در تیم ملی کشورش دارد، یکی از بازیکنانی است که امیدوار به حضور در ترکیب سلسائو برای جام جهانی قطر است و در آخرین گفت‌وگوی خود مدعی شده که آن‌چه در توان دارد انجام خواهد داد تا تکت جام جهانی را با تیم ملی کشورش کسب کند.

رودریگو این موضوع را در گفت‌وگو با فیفا مطرح کرد و گفت:" از زمانی که فهمیدم فوتبال چیست، آرزو داشتم در جام جهانی بازی کنم. جام جهانی برازیل چیز شگفت‌انگیزی بود. من به یاد می‌آورم که جوان بودم و جاده‌ها را می دیدم که با رنگ های برازیلی( زرد و سبز) نقاشی شده بودند. همه خانواده برای تماشای بازی‌ها جمع می‌شدند و با تعصب سلسائو را تشویق می‌کردند. آن‌ها خاطرات بسیار خوبی هستند. حالا می خواهم یکی از آن بازیکنانی تیم ملی برازیل باشم. برازیل بازیکنان بسیار خوبی دارد، بنابراین رقابت زیادی وجود دارد، اما من هر روز برای تحقق این امر همه تلاش خود را انجام می دهم. از زمانی که به عنوان یک جوان 16 ساله حرفه‌ای شدم، همیشه به صحبت‌های مربیان گوش می‌دادم و سعی می‌کردم از آن‌ها یاد بگیرم. من از همه‌ی آن‌هایی که به من کمک کردند تا به جایی که هستم برسم، تشکر می کنم، اما من همچنان تلاش می‌کنم و یاد می‌گیرم، برای تحقق بخشیدن به رویای جام جهانی ام پیشرفت می‌کنم".

رودریگو در حالی به حضور در جام جهانی ابراز امیدواری کرده است که قبل از این به تیم ملی دعوت شده و نمایش خوبی نیز داشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала