Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد جدید بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا + عکس

© Пресс-служба ФК "Локомотив" /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
عضو شوید
 بایرن مونیخ با پیروزی برابر تیم لاتزیو رکورد جدیدی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به نام خود ثبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره نا میزبان تیم لاتزیو بود که موفق شد حریف ایتالیایی خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

Bayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
ورزش
بایرن 2 – لاتزیو 1؛ گام نخست مرحله حذفی محکم برداشته شد

این نوزدهمین حضور بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است که رکورد جدیدی در تاریخ این رقابت‌ها محسوب می‌شود. پیش از این بایرن و بارسلونا با 18 حضور در مرحله یک چهارم نهایی به طور مشترک صاحب رکورد بیشترین حضور در این مرحله بودند.

علاوه بر این، بایرن مونیخ با پیروزی برابر لاتزیو در 19 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان بدون شکست باقی ماند و از این نظر با طولانی‌ترین دوره شکست ناپذیری خود در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان برابری کرد. باواریایی‌ها طی سال‌های 2001 و 2002 دقیقا چنین رکوردی را بر جای گذاشته بودند.

در تاریخ این رقابت ها فقط منچستر یونایتد با شکست ناپذیری در 25 بازی بین سال های 2007 تا 2009 و آژاکس با 19 بازی متوالی بدون باخت بین سال های 1994 تا 1996، عملکرد بهتری از این بایرن مونیخ داشته اند و بی تردید تیم هانسی فلیک به دنبال شکستن این رکوردها در مسابقات بعدی خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала