Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای گل؛ هازارد جراحی نمی‌شود

© REUTERS / PETER POWELLزيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي
زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
عضو شوید
رسانه گل گزارش کرده که رئال مادرید تصمیم گرفته یک دوره درمانی پنهانی را با ادن هازارد دنبال کند همان چیزی که ستاره بلجیمی می‌خواست.

به گزارش اسپوتنیک؛ ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید در حال حاضر تحت عمل جراحی قرار نخواهد گرفت - تصمیمی که مطمئناً موجب خوشحالی اتحادیه فوتبال بلجیم خواهد شد. به گزارش تلویزیون گل، پس از بحث در مورد اين بازيكن تصميم گرفته شده كه وي بايد يك دوره درمانی پنهانی را دنبال كند زيرا پزشكان هنوز در مورد منشأ مشكلات آسيب ديدگي او به خوبی پی نبرده‌اند. روز گذشته دیاریو آ.اس گزارش داد که باشگاه ترجیح می‌دهد هازارد تحت عمل قرار نگیرد. مادریدی‌ها در تماس دائمی با اتحادیه فوتبال بلجیم بوده و با رضایت هازارد از آنها خواسته‌اند كه یك فیزیوتراپیست را به مادرید بفرستند تا به این بازیکن در بهبودی روزمره كمك كند. گل همچنین اشاره می‌کند که این باشگاه با مربی روبرتو مارتینز صحبت کرده تا توضیح دهد که در حال حاضر هازارد جراحی نخواهد شد. ابتدا آنها خواهند دید که روند درمانی او چگونه سپری می‌شود و چگونه با یک دوره فیزیوتراپی تکامل می‌یابد. با این حال این رویکردی است که در صورت عدم موفقیت، ممکن است به معنای از دست رفتن یورو 2020 برای هازارد باشد.

در حال حاضر اولویت این است که بفهمیم مشکل از کجا نشأت گرفته است. این بازیکن برای رسیدن به نظر پزشکی دوم در مورد این‌که مچ پا می‌تواند بر روی مشکلات عضلانی مداوم او تأثیر بگذارد، به لندن رفت. زیدان قبل از بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا به خبرنگاران گفت هنوز توضیحی در مورد آخرین مصدومیت هازارد وجود ندارد. ادن هازارد از زمان پیوستن به رئال مادرید 51 بازی را به دلیل مصدومیت یا بیماری از دست داده است.

 

هازارد در آستانه از دست دادن یورو 2020

گل اضافه كرده كه رئال مادرید این احتمال را كه مشكلات عضلانی هازارد مربوط به عمل جاسازی صفحه فلزی در مچ پا باشد را رد نمی‌كند به همین دلیل است كه این بار ترجیح می‌دهند با احتیاط عمل كنند و ببینند كه آیا بعد از فیزیوتراپی، حداقل می‌تواند در مراحل آخر فصل به تیم کمک کند. ستاره بلجیمی به مصالحه رسیده، رئال مادرید اولویت خود را دارد و موافقت کرده که هازارد با یک عضو کادر پزشکی تیم ملی در مادرید تحت توانبخشی قرار گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала