Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی جام جهانی؛ هدفی بزرگ برای کریستیانو

© REUTERS / MASSIMO PINCAНападающий "Ювентуса" Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин
Нападающий Ювентуса Криштиану Роналду после победы в итальянской Серии А (1 августа 2020). Турин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال از مهم ترین هدف باقی مانده کریستیانو رونالدو پرده برداشته است.

به گزارش اسپوتنیک،  پرتغال هفته آینده در تورین به مصاف آذربایجان می رود و این تیم تمریناتش را در زمین تمرین یوونتوس پیگیری می کند.

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در مصاحبه با ابولا گفت:" رونالدو به اهداف فردی فکر نمی کند و بزرگترین هدفش قهرمانی جام جهانی با تیم ملی پرتغال است.  مطمئنم که رونالدو انگیزه خیلی بالایی دارد ، نه فقط به خاطر گلهایی که اخیرا زده است."

ستاره 36 ساله در بازی اخیرش مقابل کالیاری هت تریک کرد و در این فصل در لیگ ایتالیا 23 گل به ثمر رسانده است. سرمربی تیم ملی پرتغال افزود:" رونالدو  وقتی که در تیم ملی حضور پیدا می کند انگیزه بالایی دارد. مطمئنم که با همین انگیزه در تیم ملی حضور پیدا می کند. او به اهداف فردی کفرر نمی کند بلکه به اهداف تیم ملی فکر می کند. می دانم که این هدف بزرگی است که در جام جهانی حضور پیدا کند و بتواند آن را ببرد. این هدف اصلی اوست."

گفته می شود که کریستیانو رونالدو به تیم ملی پرتغال فشار آورده است تا بازی هفته آینده خود را در ورزشگاه آلیانس یعنی ورزشگاه اختصاصی یوونتوس برگزار کنند. پرتغال چهارشنبه هفته آینده باید در ورزشگاه آلیانس تمرین کند و این تیم از روز دوشنبه در زمین تمرین یوونتوس تمرین خواهد کرد.  پرتغال به علت کرونا نمی تواند میزبان مسابقات راهیابی به جام جهانی باشد و گفته می شود که انتخاب زمین تمرین یوونتوس با فشار رونالدو بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала