Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در یووه می‌ماند یا می‌رود؟

© REUTERS / MASSIMO PINCACristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2021
عضو شوید
آینده کریستیانو رونالدو بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا به مسئله مهم نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح و کارشناس نقل و انتقالات اسکای اسپورتس ایتالیا ادعا می‌کند که آینده رونالدو در پایان فصل مشخص خواهد شد.

بازگشت رونالدو به رئال مادرید در این تابستان یک احتمال است اما تا این لحظه چیزی جدی نشده است. دریافتی خالص کریستیانو رونالدو 31 میلیون یورو است و با توجه به حذف شدن یوونتوس از لیگ قهرمانان، این باشگاه باید به حقوق این بازیکن و بودجه باشگاه برای پرداخت حقوق بازیکنان فکر کند.

در حال حاضر، یوونتوس به این که به رونالدو اجازه رفتن بدهد، فکر نمی کند اما در نهایت همه چیز به خود بازیکن بستگی دارد. جلسه ای بین یوونتوس و کریستیانو و مدیربرنامه او، ژرژ مندس در پایان فصل برگزار خواهد شد و سپس تصمیم خواهند گرفت که این همکاری ادامه پیدا کند یا خیر.

موضع یوونتوس همیشه این بوده که اگر بازیکنی از حضور در این باشگاه خوشحال نیست، می تواند از یوونتوس جدا شود. در حال حاضر کریستیانو رونالدو در این مورد حرفی نزده است. مندس در حال مذاکره با چندین باشگاه است تا اگر رونالدو تصمیم به ترک یوونتوس گرفت، برای این اتفاق آماده باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала