Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره پرتگالی و تکذیب اختلاف با دیگو سیمئونه

© AFP 2023 / Lluis GeneJoao Felix, el delantero en el Club Atlético de Madrid
Joao Felix, el delantero en el Club Atlético de Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
ژائو فلیکس مهاجم جوان اتلتیکومادرید مدعی شد که رابطه بسیاری خوبی با دیگو سیمئونه دارد و هیچ اختلافی بین‌ آن‌ها وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، در فصل جاری دیگو سیمئونه به دلیل درخشش لوئیز سوارز و آنخل کوره‌آ، از ژائو فلیکس بازیکن گران‌قیمت خود استفاده کمتری کرده و این بازیکن را روی نیمکت نشانده است.

ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2020
فلیکس و انحام صدمین بازی در سطح اول فوتبال

از سویی هم این بازیکن در بازی‌هایی‌که به میدان رفته است، درخشش خوبی نداشته و این موضوع سبب شده تا سرمربی آرجانتینی از او انتقاد کند.

با توجه به همین موضوع برخی رسانه‌های پرتگالی از وجود اختلافات میان این بازیکن با سرمربی خبر داده و مدعی بودند که احتمال جدایی فلیکس در پایان فصل وجود دارد.

فلیکس اما در نشست خبری قبل از مصاف با چلسی در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، وجود اختلاف با سرمربی خودش را رد کرد و مدعی شد که رابطه بسیار خوبی با ال‌چولو دارد.

ستاره پرتگالی گفت:" رابطه من با ‌ال‌چولو بسیار خوب است. او همیشه سعی می‌کند به من کمک کند و ما اینجا هستیم تا به یکدیگر کمک کنیم. من اینجا خوشحالم. شما لحظاتی دارید که خیلی خوب نیستند و شاید این یکی از آن‌ها باشد، اما من مطمئن هستم که از آن عبور خواهم کرد".

این در حالی‌ست که برخی باشگاه‌ها با توجه به خبرهایی منتشر شده، برای جذب فلیکس آمادگی گرفته بودند که می‌توان به منچسترسیتی اشاره کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала