Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدشانسی‌های زیدان تمامی ندارد؛ مهاجم برازیلی رئال مصدوم شد + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا دروازه بان تیم رئال مادرید  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید مصدومیت وینگر جوان و برازیلی خود را تایید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که رودریگو گوئیس، مهاجم برازیلی این تیم از ناحیه پای راست مصدوم شده است.

 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
کابوس بی‌پایان رئال؛ فصل برای «هازارد» به پایان رسید

رئال مادرید در بیانیه ای در صفحه توئیترش مصدومیت رودریگو گوئس را تایید کرد. در بیانیه رئال اماده است:«پس از معاینات صورت گرفته در مورد رودریگو گوئس توسط کادر پزشکی رئال مادرید مصدوم شد که این بازیکن از ناحیه تاندون پای راست دچار مصدومیت شده است»

رودریگو گوئس بدین ترتیب غایب مهم رئال مادرید در هفته های آینده غایب خواهد بود و طبیعتا بازی امشب مقابل آتالانتا را نیز از دست می دهد. این بازیکن تازه دو هفته بود که از مصدومیتی سه ماهه برگشته بود اما به نظر می رسد که مصدومیتش از همان ناحیه دچار تشدید شده است.

رئال مادرید بعد از دو سال، بار دیگر به دنبال حضور در مرحله یک چهارم نهایی است و برای این منظور باید در خانه آتالانتا را مهار کنند. تعدادی از بازیکنان کلیدی رئال مادرید برخلاف بازی رفت، به این دیدار رسیده اند که مهم ترین آنها سرخیو راموس و کریم بنزما هستند.

دنی کارواخال، آلوارو اودریوزولا، ماریانو دیاز و ادن هازارد و در تازه‌ترین مورد هم رودریگو گوئیس به علت مصدومیت در این مسابقه حضور نخواهند داشت و کاسمیرو هم محروم است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала