Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در اندیشۀ جذب مسی اتریشی + عکس

© AFP 2023 / KAY NIETFELDЛоготип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года
Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
بارسلونا تصمیم دارد در تابستان یوسف دمیر معروف به مسی اتریشی را به خدمت بگیرد و شانس زیادی در میان باشگاه‌هایی که به دنبال این بازیکنان اند، دارد.

به گزارش اسپوتنیک، یوسف دمیرِ ترک تبار با ملیت اتریشی از دسامبر 2019 به تیم اول راپید وین اضافه شده و در این مدت توانسته با وجود سن اندکش، 28 بازی برای این تیم انجام دهد.

او در فصل جاری در 23 بازی، 6 گل زده و 2 پاس گل داده است و درخشش او سبب شده تا همه باشگاه‌ها به دنبال این بازیکن باشند.

براساس گزارش آ.اس، بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی‌ست که به دنبال این بازیکن است و با توجه به شباهت‌های این بازیکن جوان با مسی، تلاش دارد تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

بارسا اما کار دشواری در راه جذب این بازیکن دارد زیرا باشگاه بایرن مونیخ، منچستریونایتد و لیورپول نیز به دنبال این بازیکن اند که علاقه شیاطین سرخ به دمیر بسیار جدی به نظر می‌رسد.

رقم انتقال دمیر بین 5 تا 15 میلیون یورو تخمین زده می‌شود و باید دید رقابت بین بارسا و منچستر برای جذب وی به سود کدام تمام خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала