Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راهکار پی‌اس‌جی برای جلوگیری از به سرقت رفتن‌ خانه‌های بازیکنانش

© REUTERSPSG
PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن هزینۀ محافظان دائمی خانه‌های بازیکنانش را به عهده گرفت تا آن‌ها با خیال راحت به فوتبال بپردازند.

به گزارش اسپوتنیک، سرقت از منزل بازیکنان فوتبال، در تمامی کشورهای اروپایی مروج است و دزدان زمانی که بازیکنان مطرح در خانه‌های شان حضور ندارند، دست به کار شده و اشیا و اموال قیمتی ستاره‌های فوتبال را با خود می‌‌برند.

در آخرین مورد دزدان شب گذشته و در جریان دیدار پاریسن‌جرمن – نانت، وارد منزل آنخل‌ دی‌ماریا شده و در حالی که همسر و فرزندان او در خانه حضور داشتند، اموال او را مورد دستبرد قرار دادند.

شب گذشته و پس از اینکه این اتفاقات به گوش مائوریسیو پوچتینو رسید، او مجبور شد تا آنخل دی ماریا را تعویض کند و پاریسن‌جرمن این بازی را واگذار کرد.

سایر بازیکنان نیز با خروج دی‌ماریا وضعیت مناسب روحی نداشتند و نگرانی و اضطراب دلیل اصلی باحت تیم پاریسی در بازی دیشب گفته شده است.

باشگاه پاریسن‌جرمن حالا برای جلوگیری از به سرقت رفتن‌ خانه‌های بازیکنانش راه‌کاری سنجیده تا بازیکنان با خیال راحت به میدان بروند.

براساس گزارش اکیپ، این باشگاه تصمیم گرفته تا تمامی هزینه‌های محافظان دائمی منزل‌های مسکونی بازیکنانش را بپردازد و برای آن‌ دسته از بازیکنان که محافظ ندارند، محافظ استخدام کند.

سران پی‌اس‌جی در حالی چنین تصمیمی گرفته اند که قبل از این نیز منزل برخی بازیکنان این تیم در پاریس مورد دستبرد قرار گرفته بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала