Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرفکت هت‌تریک کریستیانو در یک نیمه

© REUTERS / Massimo PincaEl delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido
El delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو امشب در جدال تیمش یوونتوس مقابل کالیاری موفق به زدن سه گل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در نیمه اول دیدار یوونتوس و کالیاری در این هفته از رقابت‌های سری آ ایتالیا، کریستیانو رونالدو موفق شد سه گل به ثمر برساند. در واقع رونالدو خیلی زود هتریک خود را کامل کرد و گل هایش را مقابل کالیاری به ثمر رساند.

رونالدو در این مسابقه یک پرفکت هت‌تریک یا هتریک کامل انجام داد یعنی یک گل با پای راست، یک گل با پای چپ و یک گل با ضربه سر به ثمر رساند.

کریستیانو رونالدو که در دو بازی رفت و برگشت مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی نداشت و انتقادات را بر علیه خود برانگیخته بود، اکنون با انجام یک بازی خیره کننده و هتریک مقابل کالیاری تنها در یک نیمه باز هم خود نمایی کرد.

گل اول یوونتوس به کالیاری روی یک ضربه‌ی کرنر و با استفاده از سانتر به ثمر رسید. رونالدو روی سانتر خوب کوادرادو پروازی بلند داشت و موفق شد ضربه‌ی سر خود را بالاتر از همه به توپ وارد کند و یووه را پیش انداخته و دوباره روی پرش های بلند و ضربات سر معروفش که به خطوط هوایی CR7 معروفند، گلزنی کند.

این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید مطرح شده است، حرف هایی که به نظر نمی‌رسد درست باشند و صرفا بازی رسانه‌ای و شایعاتی است که ایجاد شده.

در هر صورت رونالدو در این هفته از رقابت های لیگ ایتالیا باز هم موفق شد با پرشی بلند گلزنی کند و این قاب زیبا را به ثبت برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала