Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن‌دایک بزرگ‌ترین غائب یورو

© REUTERS / Phil NobleИгрок ФК "Ливерпуль" Вирджил ван Дейк в матче с "Вест Хэм Юнайтед"
Игрок ФК Ливерпуль Вирджил ван Дейк в матче с Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول از احتمال کم حضور ویرجیل فن‌دایک و جو گومز دو مدافع این تیم در جام ملت‌های اروپا در سال جاری خبر داد.

به گزارش اسپوتتیک، ویرجیل فن‌دایک و جو گومز مدافعان هالندی و انگلیسی تیم فوتبال لیورپول در اواسط فصل مصدوم شدند و نه تنها با از دست دادن بازی های ادامه فصل، لیورپول را در شرایطی سخت در فصل جاری لیگ برتر انگلیس قرار دادند بلکه حضور این دو بازیکن در مسابقات یورو 1+2020 در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در همین حال یورگن کلوپ مربی سرخ های لیورپول می گوید اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، جو گومز و ویرجیل فن دایک برای تمرینات پیش فصل در ماه جولای در دسترس خواهند بود و بعید است زوج دفاعی لیورپول بتوانند زودتر از این زمان به میادین برگردند. به این ترتیب زوج خط دفاعی لک‌لک‌ها احتمالاً مسابقات جام ملت‌های اروپا یورو 2020 را که در سال جاری یعنی 2021 برگزار خواهد شد را نیز از دست خواهند داد.

​مربی آلمانی لیورپول در این باره گفت:

"اگر بخواهم صادق باشم، تصمیم گیری در مورد این قضیه بر عهده من نیست. با توجه به اطلاعاتی که در حال حاضر دارم، حضور این دو بازیکن در جام ملت ها خیلی بعید است. این طور نیست که ما آنها را در اختیار تیم های ملی قرار ندهیم چون میزان مصدومیتشان خیلی زیاد است و امکان بازی ندارند و در هر صورت دوست ندارم مجبور شوم آنها را با این شرایط به تیم ملی بفرستم. 
امیدواریم هر دوی آنها در تمرینات پیش فصل در کنار ما باشند. این شرایط در مورد جوئل (ماتیپ) هم صدق می کند. مصدومیت هر سه آنها واقعا جدی است و الان واقعا جای صحبت کردن در مورد حضور آنها در جام ملت ها نیست. همیشه از غافل گیری های مثبت استقبال می کنم و دوست دارم به شکلی ناگهانی به تمرین برگردند اما کسی چیزی در این مورد به من نگفته است.
شرایط ویرجیل و جو بهتر از جوئل است. جوئل نمی تواند بدود، ویرجیل توانایی دویدن دارد اما شرایطش واقعا سخت و حساس است. اگر آنها آماده برای تمرینات پیش فصل به طور کامل توانایی حضور در تمرینات را داشته باشند واقعا خوشحال خواهیم شد اما به نظرم هیچ کدام از آنها به یورو نخواهند رسید.
درک می کنم شاید تیم های ملی به این بازیکنان احتیاج داشته باشند اما این تصمیم با ما نیست. هر وقت که آماده باشند، در تمرینات حاضر خواهند شد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала