Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناگلزمن: صحبت در مورد بارسا، بی‌احترامی به مربی آن‌ها است

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر ناگلزمن
ناگلزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
عضو شوید
یولیان ناگلزمن سرمربی آربی لایپزیگ و یکی از گزینه‌های باشگاه بارسلونا برای هدایت این تیم در صورت اخراج رونالد کومان، مدعی شد که علاقۀ به بحث در این مورد ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، امروز خبرهایی در اسپانیا منتشر شد و رسانه‌های مطرح و نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی بودند که خوان لاپورتا رییس جدید این باشگاه، اعتقادی به رونالد کومان ندارد و خواهان قطع همکاری با این سرمربی هالندی است.

ناگلزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2020
رکوردهای تاریخی ناگلزمن پس از صعود لایپزیگ به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان + عکس

در ادامه از یولیان ناگلزمن سرمربی جوان و موفق آربی لایپزیگ، به عنوان گزینۀ مورد نظر لاپورتا برای هدایت کاتالان‌ها نامبرده شد و این شایعه به خبر داغی مبدل شد.

ناگلزمن اما در کنفرانس خبری قبل از دیدار با اینتراخت فرانکفورت به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که این موضوع به او ربطی ندارد.

او گفت:" مهم نیست که از من به عنوان جانشین کدام مربی صحبت می‌شود. چه صحبت در مورد بارسلونا و چه صحبت در مورد بایرن مونیخ، به نظر من این موضوع بی احترامی به سرمربیان تیم‌های دیگر خواهد بود. این بی‌احترامی خواهد بود، زیرا مربیان بسیار موفق هستند و همچنین قرارداد دارند. این موضوع به من ربطی ندارد و من با تجزیه و تحلیل بازی برابر لیورپول و با آماده سازی بازی در روز یكشنبه و جمعه آینده تمرکز دارم. ما می‌خواهیم شش امتیاز قبل از وقفه بازی‌های ملی بدست آوریم".

این در حالی‌ست که قبل از این زمان اخراج ارنستو والورده نیز این مربی جوان به بارسلونا لینک شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала