Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب پی اس جی اگر انفجار کند ! هم مسی هم رونالدو

© AFP 2023 / JOSEP LAGOالبرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا
البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
عضو شوید
قهرمان فرانسه این بار دست به روی ستاره 36 ساله یووه گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک، منبع خبری در فرانسه مدعی است در صورتی که پی اس جی امباپه را در این تابستان از دست دهد، برای آوردن رونالدو به پاریس اقدام خواهد کرد.

روزنامه لوپارازین فرانسه میگوید، رونالدو پس از حذف یووه از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و احتمال دارد بانوی پیر مجبور شود این ستاره 36 ساله اش را در پایان فصل بفروشد.

این در حالیست که کلیان امباپه ستاره پی اس جی به شدت در رادار رئال مادرید قرارداد دارد و گزارش ها حاکی از آن است که این بازیکن در پایان فصل راهی این تیم خواهد شد.

پی اس جی در حالی میخواهد رونالدو را جایگزین امباپه کند که پاریسی ها نیم نگاهی نیز به وضعیت لیونل مسی دارند و این تیم گزینه جذب مسی نیز است.

در صورتی که مسی هم برای آمدن به پاریس وسوسه شود و رونالدو هم جایگزین امباپه گردد، دور از انتظار نخواهد بود که مسی و رونالدو در یک تیم هم بازی و پاریسی شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала