Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک میلیون یورو؛ هزینۀ هر گل رونالدو برای یوونتوس

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOاللاعب البرتغالي، كريستيانو رونالدو، مهاجم يوفنتوس الإيطالي
اللاعب البرتغالي، كريستيانو رونالدو، مهاجم يوفنتوس الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
رییس پییشن باشگاه یوونتوس اعلام کرد که بانوی پیر برای هر گل فوق ستاره تیمش یک میلیون یورو می پردازد.

به گزارش اسپوتنیک، سه سال پیش یوونتوس برای تحقق یک رویا و جذب کریستیانو رونالدو دست به کار شد مدیران بیانکونری ها اعتقاد داشتند که با خرید رونالدو می توانند طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا را بشکنند و پس از بیش از دو دهه فاتح اروپا شوند.

البرتغالي كريستيانو رونالدو مع الأرجنتيني ليونيل ميسي في مباراة يوفنتوس الإيطالي وبرشلونة الإسباني في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
برای نخستین‌بار در 16 سال اخیر؛ غیبت همزمان مسی و رونالدو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان + عکس

انتقادها از فوق ستاره پرتگالی یووه پس از حذف این تیم برابر پورتو از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همچنان ادامه دارد. جووانی کابولی که در سال های 2006 تا 2009 ریاست باشگاه یوونتوس را بر عهده داشت از مدیران حال حاضر این باشگاه ایتالیایی مبنی بر خرید رونالدو انتقاد کرد و گفت:

«امضای قراراداد با رونالدو یک اشتباه کامل بود. من از همان روز اول گفتم. او بازیکن بزرگی است، قهرمان است اما خیلی گران است. اکنون در دستان یوونتوس است که برای هر گلش یک میلیون یورو می پردازد. حالا یوونتوس به یک بازسازی نیاز دارد و باید رونالدو را در پایان فصل بفروشد».
رییس پیشین باشگاه یوونتوس در پایان صحبت‌هایش گفت:«اینکه آندره‌آ پیرلو را مقصر چنین وضعیتی دانست، کار درستی نیست. آندره‌آ آنیلی اشتباده بزرگی کرد و همچنین مائوریتسیو ساری را نمی خواست. پیرلو را به خاطر این که انتخاب پاول ندود و فابیو پاراتیچی بود قبول کرد».

روی کاغذ رونالدو و یوونتوس یک سال دیگر با هم قرارداد دارند و دو طرف فعلا احتما جدایی در تابستان 2021 را رد می کنند اما در ماه ها و هفته های آینده مشخص شد که یووه چه نظری دارد.

رونالدو دستمزد بالایی دریافت می کند و تورینی ها می توانند با رهایی از پرداخت دستمزدش بازیکنان دیگری را به خدمت بگیرند. قطعا در آخر فصل مشخص خواهد شد که همکاری رونالدو و یووه ادامه دارد یا نه.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала