Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین بمب لاپورتا؛ رفیق مسی بارسایی می‌شود؟

© REUTERS / Phil Noble Нападающий команды "Манчестер Сити" Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Нападающий команды Манчестер Сити Серхио Агуэро упускает шанс забить гол на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
عضو شوید
یک رسانه آرژانتینی مدعی شده است که بارسلونا پیشنهاد رسمی برای جذب سرخیو آگوئرو داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد بارسلونا برای جذب آگوئرو اقدام کرده است. طبق گزارش TYC Sport ، قرارداد سرخیو آگوئرو بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستر سیتی در پایان فصل به اتمام می رسد و این بازیکن هنوز هیچ برنامه ای برای آینده و تمدید قراردادش ندارد.

آگوئرو اخیرا به علت مصدومیت جایگاه خود را در ترکیب تیم از دست داده و شاید از بازی در یک باشگاه جدید و حضور در یک پروژه بسیار هیجان زده هم باشد.

​این منبع آرژانتینی فاش کرد که بارسلونا در ساعات اخیر برای جذب آگوئرو پیشنهاد رسمی داده است. آگوئرو دوستی نزدیکی با لیونل مسی دارد و خوان لاپورتا از این روش میخواهد تا حد زیادی مسی را برای ماندن متقاعد کند.

جذب آگوئرو میتواند به صورت رایگان باشد چون او بزودی به یک بازیکن آزاد تبدیل میشود و قطعا برای در بارسلونا در کنار بهترین دوستش رویایی خواهد بود. بارسلونا بعد از خروج سوارز در پست شماره 9 به مشکل خورده و شاید ورود آگوئرو، مسی را از تنهایی خارج کند. مدیر جدید باشگاه خود نیز علاقه زیادی به جذب کان آگوئرو دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала