Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلابا از رئال به بارسا تغییر مسیر داد

© AFP 2023 / DAVID RAMOS / POOL / AFPFreude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020
Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
عضو شوید
روزنامه آلمانی مدعی شده است که خوان لاپورتا رئیس منتخب و جدید باشگاه بارسلونا با داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ به توافق رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش بیلد، آلابا با بارسلونا به توافق شفاهی دست پیدا کرده است. همانطور که رسانه ها موندو دیپورتیوو فاش کرد آلابای 28 ساله با این باشگاه اسپانیایی به توافق رسیده است. به نظر میرسد که در هفته گذشته یک جلسه مخفیانه بین خوان لاپورتا و پینی زهوی نماینده بازیکن انجام شده است. خوان لاپورتا مدیر باشگاه یکی از طرفداران بزرگ این بازیکن اتریشی است چرا که او توانایی بازی در پست های مختلفی را دارد.

لاپورتا دوست دارد آلابا را به عنوان یک هدیه ( پیروزی در انتخابات ) به هواداران تقدیم کند. بارسلونا از لحاظ مالی مشکلات زیادی دارد و شاید این بازیکن برای انتقال به نیوکمپ باید از برخی خواسته های مالی خود بگذرد تا همه چیز انجام شود. کمتر باشگاهی خواسته های این بازیکن را از لحاظ مالی قبول میکند.

به نظر میرسد که تا به اینجا تنها پاریسن ژرمن حاضر بوده خواسته های مالی بالای این بازیکن را قبول کند اما داوید آلابا در آرزوی بازی در لیگ اسپانیا است. همه چیز نشان میدهد که بارسلونا در این نبرد یک ضربه نا گهانی به رئال مادرید وارد کرده چرا که سفید پوشان نیز به بازیکن پیشنهاد دادند اما این بازیکن هیچ جوابی به آن نداده است.

گفتنی است که خوان لاپورتا با پینی زهوی نماینده داوید آلابا رابطه ی نزدیکی دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала