Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: با پیروزی به دور بعد صعود خواهیم کرد، وضعیت نیمار برای بازی مناسب نبود

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن در مورد دیدار دشوار برابر بارسلونا صحبت کرد و مدعی شد که به دنبال پیروزی در این دیدار خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن بامداد پنجشنبه، در ورزشگاه پارک د پرانس، میزبان بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و با توجه به پیروزی 1-4 در دیدار رفت، بازی راحتی در پیش خواهد داشت.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن دقایقی قبل در در کنفرانس خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در موارد مختلف صحبت کرد.

او در مورد بازی فردا گفت:" تیم من فردا شب از همان دقیقه یک به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با تمام توان تلاش خواهد کرد. گذشته‌ها گذشته و برای من، همه چیز از جنوری 2021 آغاز شده است. ما می خواهیم صعود کنیم، اما با پیروز شدن راهی دور بعد شویم. به نظر من هنوز نتیجه 0-0 است و تلاش ما کسب پیروزی خواهد بود. شروع مسابقه و اتفاقات دقایق ابتدایی برای هر دو تیم اهمیت زیادی خواهد داشت، اما نباید فراموش کرد یک مسابقه فوتبال 90 دقیقه طول می کشد".

سرمربی پی‌اس‌جی در ادامه در مورد نیمار صحبت کرد و گفت:" نیمار بخاطر شرایط خودش در این بازی غایب خواهد بود و این تصمیم ما نبوده است. شرایط فزیکی او بسیار تعیین کننده بود و کادر صحی تصمیم گرفتند که در دیدار فردا شب بازی نکند. داکتران تمام تلاش خود را برای حضور نیمار در میدان انجام دادند و ما نیز واقعا دوست داشتیم از او استفاده کنیم. اما برای ما مهم تر حضور نیمار در ادامه فصل بود، نه فقط این دیدار. ناراحت کننده است، زیرا نیمار خیلی انگیزه داشت تا به تیم در رسیدن به اهدافش در لیگ قهرمانان کمک کند. نیمار روزهای سختی را سپری می‌کند و ما امیدواریم او زودتر قادر به بازگشت به ترکیب باشد".
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала