Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پلان جدید میلان برای خط حمله: تمدید با مهاجم کهنه‌کار و جذب یک مهاجم جوان

© AFP 2023 / Isabella BonottoИгроки ФК "Милан" во время матча с ФК "Ювентус"
Игроки ФК Милан во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
روسونری تصمیم دارد در پایان فصل قرارداد زلاتان ابراهیموویچ را تمدید و یک مهاجم جوان دیگر به خدمت بگیرد تا در فصل جدید برای کسب اسکودتو بجنگد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد زلاتان ابراهیموویچ تا پایان فصل با میلان اعتبار دارد و درخشش این مهاجم 39 ساله سبب شده تا مدیران روسونری به فکر تمدید قرارداد او برای یک فصل دیگر باشند.
با توجه به تمایل زلاتان برای تمدید قرارداد، مدیران باشگاه میلان طرحی برای فصل جدید ریخته اند که در کنار تمدید با مهاجم کهنه‌کار، یک مهاجم جوان نیز به خدمت خواهند گرفت تا برای کسب اسکودتو با قوت بیشتر بجنگند.
براساس گزارش کوریره دلا سرا، سران میلان می‌دانند که تمدید قرارداد با ابراهیموویچ بسیار مفید است اما این بازیکن که بزودی 40 ساله خواهد شد، توان حضور در تمامی بازی‌ها را نخواهد داشت، به همین منظور آن‌های می‌خواهند یک مهاجم جوان نیز به خدمت بگیرند تا کنار مهاجم سوئدی برای روسونری بازی کند.


یکی از گزینه های میلان برای تقویت خط جمله آندرا بلوتی است که البته خیلی سن کمی ندارد. دیگر گزینه میلانی‌ها هم میلن، بازیکن آیندهوون است.
این در حالی‌ست که میلان در آغاز فصل با زلاتان کار را بسیار خوب آغاز کرد اما با افت و مصدومیت این مهاجم با تجربه، روسونری نیز افت کرد و از رده نخست جدول به رده دوم سقوط کرد و حالا با 6 امتیاز کمتر نسبت به رقیب هم‌شهری شانس اندکی برای قهرمانی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала