نوجوان آمریکایی بمبی را به مکتب آورد و تصادفی منفجر ساخت

© AP Photo / Mike Grollنوجوان آمریکایی بمبی را به مکتب آورد و تصادفی منفجر ساخت
نوجوان آمریکایی بمبی را به مکتب آورد و تصادفی منفجر ساخت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
بر اثر انفجار یک وسیله انفجاری دست ساز در مکتبی در ایالت میشیگان آمریکا، دست کم 5 دانش آموز زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیگ، در ایالت میشیگان آمریکا ، یک دانش آموز 16ساله بمب دست ساز را به کلاس آورد و به طور تصادفی آن را منفجر کرد.

مقامات پلیس محلی در توییتر اعلام کردند دست کم 5 دانش آموز و یک معلم در انفجار یک وسیله انفجاری دست ساز در مکتبی در نیویایگو میشیگان زخمی شدند.

در گزارش پلیس آمده است: ساعت  افسران اداره پلیس نیویایگو پس از دریافت گزارش انفجار در کلاس درس یکی از مکاتب متوسطه به محل اعزام شدند. تحقیقات مقدماتی مشخص کرد که یک دانش آموز 16ساله به طور تصادفی این وسیله را منفجر کرده است.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد یک وسیله انفجاری خانگی که او به مدرسه آورده بود، در کلاس منفجر شد و این دانش آموز و چهار هم‌صنفی دیگر وی زخمی شدند.

به گفته پلیس این نوجوان به دلیل جراحات متوسط به بیمارستان منتقل شد. چهار دانش آموز دیگر همراه والدین خود برای بررسی جراحات جزئی به بیمارستان مراجعه کردند. معلم این کلاس نیز به بیمارستان منتقل شد.

ماموران اداره تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) بلافاصله در محل حاضر شدند. شرایط این حادثه در حال بررسی است. میشل رابینسون، افسر پلیس میشیگان طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت این دانش آموز سوء نیت نداشته و این انفجار یک حادثه بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала