Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لالیگا برای جدایی فوق ستاره بارسلونا آمادگی لازم را دارد

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
عضو شوید
رییس سازمان لالیگا می‌گوید، این لیگ از نظر مالی برای جدایی لیونل آمادگی لازم را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، خاویر تباس، رییس سازمان لالیگای اسپانیا معتقد است که این لیگ از لحاظ مالی برای جدایی فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا آمادگی لازم دارد.

لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
اولویت‌های کاری رییس جدید بارسا: متقاعد کردن مسی، مدیریت بحران مالی و لاماسیا
تباس در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در این خصوص گفت:«مسی به دلیل بندی که در قراردادش وجود داشت، نمی‌توانست در تابستان سال گذشته بارسلونا را ترک کند؛ اما همانگونکه در گذشته در مورد کریستیانو رونالدو گفته بود، لالیگا به لحاظ مالی همچنان برای جدایی ستاره بارسلونا آماده است».
رییس سازمان لالیگا در ادامه گفت:«جدایی رونالدو، تصمیمی بود که از سوی باشگاه رئال مادرید گرفته شد. من لازم نمی‌بینم در این خصوص صحبت کنم؛ اما همواره ترجیح می‌دهم بهترین بازیکنان را در لالیگا داشته باشیم، اتفاقی که در مورد نیمار هم افتاد. لالیگا از جدایی رونالدو تحت تاثیر قرار گرفت، چون گلزن فوق‌العادۀ لالگیا بود، اما از نظر اقتصادی تأثیر آنچنانی را حس نکردیم چون به خوبی خودمان را برای جدایی او آماده کرده بودیم».

تباس در پایان صحبت‌هایش در خصوص انتخاب شدن خوان لاپورتا به عنوان رییس جدید باشگاه بارسلونا که مأموریت اصلی او حالا تمدید قرارداد لیونل مسی خواهد بود، گفت:«باشگاه بارسلونا سرانجام پس از آشفتگی‌های چند ماه اخیر، رئیسش مشخص شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم لاپورتا چطور عمل خواهد کرد».

همه‌‌گیری ویروس کرونا خسارات مالی قابل‌توجهی به باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله باشگاه‌های اسپانیایی زده است که در یکی از این موارد باشگاه بارسلونا فقط به تنهایی 1.2 میلیارد یورو بدهی داد و جدایی احتمالی لیونل مسی از این تیم در تابستان آینده حتی می‌تواند بر این بحران مالی بیفزاید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала